Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < Löpande spar i guld med LS hjälp?
Löpande spar i guld med LS hjälp?
2013-06-18 15:50 # 1
morr
Hej!

Är det bara jag som tycker att det vore en bra idé att LS hade en tjänst där man kunde ha en automatisk överföring varje månad till LS. När summan blev tillräckligt hög för ett förutbestämt "värde" (till exempel en 10g guldtacka+frakt) så skickar LS automatiskt hem den.

Det är ju självklart inte något för investeraren, men för de av oss som bara tänker på det som en värdebevarande sparform in i framtiden så skulle jag tycka att det var smidigt ;)

Visst kan man sitta på ett eget sparkonto och samla pengarna på hög tills "rätt tillfälle" infinner sig, men då är ju dels risken att man blir för girig och aldrig hittar rätt tillfälle. Eller att "smällen" kommer tidigare än man trodde, då sitter man på en hög med värdelösa pengar och inget guld. Dessutom så slipper man ju risken för att man "tänker att man ska göra det" men att det aldrig blir av.

Ett automatiserat guldflöde helt enkelt. Som sagt, "är det bara jag"? ;)
2013-06-18 16:04 # 2
morr
Såg nu att det redan fanns en diskussion för detta.
https://www.libertysilver.se/forum/thread/1075/1

Sorry.

Däremot verkar den avstannat utan att leda till något, inte heller var upplägget samma som jag efterfrågade.
2013-06-18 21:41 # 3
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av morr
Såg nu att det redan fanns en diskussion för detta.
https://www.libertysilver.se/forum/thread/1075/1

Sorry.

Däremot verkar den avstannat utan att leda till något, inte heller var upplägget samma som jag efterfrågade.


Jag fortsätter diskussionen i denna tråd.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt