Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Få T-shirt, nyckelring och penna när du lägger en order!
Få T-shirt, nyckelring och penna när du lägger en order!
2013-03-20 08:10 # 1
Sofie Ericson / Liberty Silver
Moderator


Hej allesammans,

Vi har just nu fått in ett gäng trevliga t-shirts, nyckelringar och pennor som skickas med i försändelsen tillsammans med din order.

Vid köp upp till 50 000 kr får du som kund en nyckelring.
Vid köp upp till 150 000 kr får du som kund nyckelring + penna i valfri färg (blå eller röd). Ange önskad färg i meddelandefältet på din order.
Vid köp över 150 000 kr får du som kund nyckelring + penna i valfri färg (blå eller röd) + T-shirt. Ange gärna storlek i meddelandefältet på din order. (Strl S - XXXL. Damstrl S – L)
Senast ändrad av Sofie Ericson / Liberty Silver; 2013-03-20 08:11
2013-03-20 20:25 # 2
lunar
Hejsan!

Tycker att det låter som ett trevligt och bra initiativ.

Har bara en liten fundering för mig och säkert en del andra som knappast handlar för minst 50 000 kr på en gång.

Skulle det vara möjligt att ta fram ett större parti av pennor,nyckelringar och t shirtar och istället kunna sälja dessa på forumet till ett förmånligt pris. Då sprids ju reklamen om sidan mer om fler skaffar produkterna.

Tror säkert att det skulle gå att sälja bra. Kanske ytterligare små prylar av olika slag (brevsprätt isskrapa.kanske ett paraply) .

Bara en fundering av mig men jag skulle gärna köpa om det blev möjligt.

Mvh Lunar
2013-03-20 21:25 # 3
Lunar4Ever
Citat:
Ursprungligen postat av lunar
Hejsan!

Tycker att det låter som ett trevligt och bra initiativ.

Har bara en liten fundering för mig och säkert en del andra som knappast handlar för minst 50 000 kr på en gång.

Skulle det vara möjligt att ta fram ett större parti av pennor,nyckelringar och t shirtar och istället kunna sälja dessa på forumet till ett förmånligt pris. Då sprids ju reklamen om sidan mer om fler skaffar produkterna.

Tror säkert att det skulle gå att sälja bra. Kanske ytterligare små prylar av olika slag (brevsprätt isskrapa.kanske ett paraply) .

Bara en fundering av mig men jag skulle gärna köpa om det blev möjligt.

Mvh Lunar


Håller med ovanstående.. skulle vara kul att kunna lägga till en T-shirt i shoppen när man handlar några mynt.
2013-03-21 08:17 # 4
Sofie Ericson / Liberty Silver
Moderator
Jag ska absolut ta det vidare och se vad vi kan göra :-)


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt