Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Liberty Silver Mynt 2011 och 2012
Liberty Silver Mynt 2011 och 2012
2013-03-05 09:20 # 1
Sofie Ericson / Liberty Silver
Moderator
Nu finns det Liberty Silver mynt från 2011 och 2012 tillgängliga för beställning. Passa på medan tillfälle ges!!
2013-04-14 16:30 # 2
SilverStoffe
Tjena. Planerar att köpa ihop lite silver för första gången och såg att priset per gram var bäst för liberty silver mynt men dem verkar vara slut på lager. Vet någon när det finns mer, undrar ifall jag ska avvakta med köp eller köpa dem lite dyrare silvermynten?
2013-04-14 17:12 # 3
goldcard
Om du är ny här så kanske jag kan få be att passa på och påminna om att silvermynt köpes billigast via Liberty silver i Estland då de där kan köpas momsfritt!

www.libertysilver.ee
2013-04-14 18:16 # 4
McBoggie
Citat:
Ursprungligen postat av goldcard
Om du är ny här så kanske jag kan få be att passa på och påminna om att silvermynt köpes billigast via Liberty silver i Estland då de där kan köpas momsfritt!

www.libertysilver.ee


Viktigt dock att räkna med frakten när du ska beställa från Estland.
2013-04-14 19:03 # 5
goldcard
Ja såklart det glömde jag att nämna. Du måste jämföra frakt i Sverige med frakt från Estland för att få fram bästa pris såklart. Enstaka mynt köper du billigast här. Det finns gott om mynt på Tradera med, men där får du räkna in risken att bli blåst. Mycket att tänka på m.a.o.
2013-04-15 00:14 # 6
SilverStoffe
Tänkte starta med att köpa ca 0,5 kg silver i myntform vid första köpet. Tack för tipset jag ska jämföra priset på respektive sidor.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt