Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < "Därför borde banker inte få dela ut pengar"
"Därför borde banker inte få dela ut pengar"
2013-02-11 09:58 # 1
MrDrone
Länk till SVD i ämnet som rubriken avslöjar
En länk till en för mig intressant artikel.
Senast ändrad av MrDrone; 2013-02-11 09:59
2013-02-12 01:22 # 2
Sigvard
Ja, Cervenka blir bara bättre och bättre.. :-)
2013-02-12 10:53 # 3
Solidus
det är inte Cervenka, det är bankerna som blir "bara bättre och bättre" Cervenka har bara att beskriva eländet och galenskaperna, det börjar mer och mer likna den gamla tokiga tv-serien, kommer inte ihåg namnet, med token som trodde att han blir osynlig när han knäpper med fingrarna...
Jag tror att bankarna kommer att försöka knäppa med fingrarna snart, jädrans knäppande blir det...
2013-02-12 18:31 # 4
Sigvard
Citat:
Ursprungligen postat av Solidus
det är inte Cervenka, det är bankerna som blir "bara bättre och bättre" Cervenka har bara att beskriva eländet och galenskaperna, det börjar mer och mer likna den gamla tokiga tv-serien, kommer inte ihåg namnet, med token som trodde att han blir osynlig när han knäpper med fingrarna...
Jag tror att bankarna kommer att försöka knäppa med fingrarna snart, jädrans knäppande blir det...


Burt i serien "Lödder" menar du.

http://www.tv-nostalgie.de/Soap/016.jpg


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt