Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Slut på alla 1oz Liberty Silver mynt
Slut på alla 1oz Liberty Silver mynt
2012-10-30 02:15 # 1
Christopher.H
Kommer det dyka upp några inom en snar framtid eller är det 2013 års modell som vi måste vänta på?

Beställer ni på LS in nya eller väntar ni på att folk säljer tillbaka till er?

MVH Christopher.
2012-11-01 08:16 # 2
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Vi kommer inte beställa fler nypräglade mynt av 2012:års årgång eller tidigare årgångar. Vi brukar ha ett flöde vad gäller återsålda mynt så bästa tipsen är att kika tillbaka på hemsidan med jämna mellanrum. Däremot kommer sannolikt en mycket intressant nyhet vad gäller LS mynten inom några veckor...
2012-12-21 07:44 # 3
Koboj
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Vi kommer inte beställa fler nypräglade mynt av 2012:års årgång eller tidigare årgångar. Vi brukar ha ett flöde vad gäller återsålda mynt så bästa tipsen är att kika tillbaka på hemsidan med jämna mellanrum. Däremot kommer sannolikt en mycket intressant nyhet vad gäller LS mynten inom några veckor...



När släpper ni nyheten då det har gått några veckor nu? :)
2012-12-21 14:56 # 4
Nikon
Citat:
Ursprungligen postat av Futhark
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Vi kommer inte beställa fler nypräglade mynt av 2012:års årgång eller tidigare årgångar. Vi brukar ha ett flöde vad gäller återsålda mynt så bästa tipsen är att kika tillbaka på hemsidan med jämna mellanrum. Däremot kommer sannolikt en mycket intressant nyhet vad gäller LS mynten inom några veckor...

När släpper ni nyheten då det har gått några veckor nu? :)


Nyheten kanske var att det dök upp några hundra LS-mynt till försäljning för nån vecka sedan ;-)
2012-12-22 20:05 # 5
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Nikon
Citat:
Ursprungligen postat av Futhark
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Vi kommer inte beställa fler nypräglade mynt av 2012:års årgång eller tidigare årgångar. Vi brukar ha ett flöde vad gäller återsålda mynt så bästa tipsen är att kika tillbaka på hemsidan med jämna mellanrum. Däremot kommer sannolikt en mycket intressant nyhet vad gäller LS mynten inom några veckor...

När släpper ni nyheten då det har gått några veckor nu? :)


Nyheten kanske var att det dök upp några hundra LS-mynt till försäljning för nån vecka sedan ;-)


Nja, 2009 och 2011 finns förvisso i lager men vi förhandlar fortfarande angående det som jag syftade på tidigare. Dock är det mer troligt att Liberty Silver Estland kommer komma med en nyhet angående detta. Jag får därför be om lite ytterligare tålamod..
Senast ändrad av Liberty Silver / Torgny Persson; 2012-12-22 20:06
2013-02-13 15:35 # 6
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Alla årtal för LS mynten f.n. i lager. Först till kvarn!
2013-07-08 02:42 # 7
SilverStoffe
Jag vill köpa liberty silver mynt i låg kvantitet eftersom jag är en fattig student så det är inte vettigt för mig att köpa in från estland men lagret på denna sida är alltid slut. Planerar ni att fixa ert utbud inom en snar framtid?
2013-07-08 09:04 # 8
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av SilverStoffe
Jag vill köpa liberty silver mynt i låg kvantitet eftersom jag är en fattig student så det är inte vettigt för mig att köpa in från estland men lagret på denna sida är alltid slut. Planerar ni att fixa ert utbud inom en snar framtid?


Liberty Silver-mynten finns i lager i den mån vi köper in dem från kunder. Det är dock inte ovanligt att vi har dem i lager men de säls i regel snabbt.

Det enda jag kan råda dig till är att hålla koll på vår sida, så snart de finns i lager så läggs de ut till försäljning!


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt