Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < GOLDBUGS KOLLA IN DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOLDBUGS KOLLA IN DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2012-10-23 14:47 # 1
vitez1843
Hej på er alla ang att jag skriver här är att jag vill att alla skall kolla på detta.Hoppas innerligt att Libertysilver har köpt sina Perth produkter direkt ifrån leverantören i Austarlien bifogad länk för att kolla Alltså man blir misstänksam mot allt och alla har verkligen köpt en massa Perth produkter här på Libertysilver obs att jag inte anklagar någon http://au.news.yahoo.com/latest/a/-/latest/15182799/counterfeit-aussie-gold-sold-in-china/
Senast ändrad av vitez1843; 2012-10-23 15:25
2012-10-23 15:26 # 2
Despierto
Du anklagar ingen för vad?
2012-10-23 15:53 # 3
Vad är pengar? (vad-ar-pengar.blogspot.se)
Du är rädd för att ha fått falska Perth Mint produkter från Liberty Silver? Jag tror efter att ha läst artikeln att chansen är väldigt liten att du skulle fått en falsk Perth produkt från Liberty SIlver. Köper du dem nya kommer de ju garanterat direkt från perth mint. Bara att göra Archimedes-test annars.
2012-10-23 21:20 # 4
MFC
Har du en tacka inbäddad i ett certifikat så tror jag risken är extremt liten att den är förfalskad, för tillfället åtminstone.
2012-10-24 10:16 # 5
Fredrik Håkansson / Liberty Silver
Jag vågar påstå att förfalskningar som detta är extremt, och då menar jag extremt sällsynta hos seriösa ädelmetallshandlare. Den absoluta majoriteten av förfalskningar som finns är mycket dåligt gjorda och är väldigt lätta att identifiera som just falska. De har mycket sällan rätt vikt, rätt storlek, rätt utseende och rätt "känsla". Har de någon av dessa punkter rätt, så är ofta resten fel.

Kort sagt, handlar du av Liberty Silver, eller någon av de andra större, välkända ädelmetallshandlarna i Sverige kan du vara helt trygg. Handlar du däremot ditt guld på stora bazaaren i Istanbul kanske du bör vara lite mer försiktig. :)


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt