Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Vad tycker du om Lunarseriens silvermynt för 2013?
Vad tycker du om Lunarseriens silvermynt för 2013?
2012-10-09 11:00 # 1
Fredrik Håkansson / Liberty Silver
Som rubriken lyder.
Vad tycker du om motivet på 2013 års Lunarseriens silvermynt?


Själv tycker jag åter igen att Perth Mint lyckats med att skapa ett vackert motiv. Det märks på alla deras produkter att de är, i min mening, världens bästa Mint.
Rent intiutivt tycker jag bättre om motivet på detta silvermynt än på motsvarande guldmynt. Jag gillar att ormen klättrar på en gren. Lite action i bilden. :)

Vad tycker ni?
2012-10-09 11:25 # 2
Lunar4Ever
Jag gillar alla Lunarmynten och samlar både guld- och silvermynten. Ormen är häftig och nu har Perth även släppt den färgade varianten av ormen och de har verkligen lyckats:

http://www.perthmint.com.au/catalogue/australian-lunar-series-ii-2013-year-of-the-snake-1oz-silver-coloured-edition.aspx

Så snyggt!
Senast ändrad av Lunar4Ever; 2012-10-09 11:26
2012-10-25 21:36 # 3
patrik
Fick precis hem 2oz silvermyntet och det är ett av de finaste jag sett. Kommer att köpa fler mynt i lunarserien.
2012-10-26 11:50 # 4
Fredrik Håkansson / Liberty Silver
Citat:
Ursprungligen postat av patrik
Fick precis hem 2oz silvermyntet och det är ett av de finaste jag sett. Kommer att köpa fler mynt i lunarserien.


Roligt att höra. :)

Personligen tycker jag att Perth Mint utan tvekan är det "myntverk" som kontinuerligt levererar produkter i högst kvalitet. Man vet att när man köper en av deras produkter får man något riktigt välgjort.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt