Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < Tack Liberty Silver!
Tack Liberty Silver!
2012-08-09 12:06 # 1
billion
Igår mitt på dagen la jag en säljorder hos LibertySilver.se. Senare på kvällen skickade jag iväg guldet. Tidigt i morse fick jag ett meddelande om att Liberty Silver tagit emot försändelsen och för någon timme sedan fick jag ett meddelande om att pengarna skickats. Nu kikade jag på mitt konto och pengarna finns där. Kan det gå snabbare och smidigare? Mindre än 24 timmar till avslut och helt utan strul.

Egentligen hade jag velat behålla metallerna men då de flesta föredrar att få betalt i digitala siffror var jag tvungen att sälja. Kommer säkerligen att köpa igen när möjligheten dyker upp och då blir det av Liberty Silver.

Tack till ni på Liberty Silver för en fantastiskt snabb och smidig service!
Senast ändrad av billion; 2012-08-09 12:08
2012-08-09 13:43 # 2
kaase
Jag håller med. Flera gånger har jag sagt till Torgny att det är snyggt med snabb expediering eftersom de själva kräver betalt å det snaraste. En gång hade jag till och med pengarna samma dag som Liberty Silver mottog försändelsen. Snabbare än så går inte, utom vid försäljning över disk möjligtvis. Tummen upp!
2012-08-09 13:49 # 3
LongJonSilver
Att köpa från den estniska siten är oxå otroligt smidig! Dessutom är det helt fantastiskt att filurerna på liberty silver kämpar på och fixar så att vi kan gör dessa affärer! tummen upp för både libertysilver.se och libertysilver.ee.

Igår fick jag en pbot på min MC, så idag är jag extra mot all form av överförmynderi och överreglering.
2012-08-09 17:09 # 5
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Tack så hjärtligt!


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt