Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Något layout fel på hemsidan
Något layout fel på hemsidan
2012-08-08 23:14 # 1
Tel
En bild till höger är dubblerad och det förstör layouten för metalpriserna.
Titta med en iPad.
2012-08-09 14:05 # 2
Webmaster
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Tel
En bild till höger är dubblerad och det förstör layouten för metalpriserna.
Titta med en iPad.


Hej Tel,

Vi har testat på vår iPad (2) och har inte lyckas att återskapa problemet du beskriver. Har du möjlighet att skicka en skärmdump till info@bullionint.com?

Tack för buggrapporten, det uppskattas!
2012-08-09 23:39 # 3
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Om någon har uppmärksammat några andra buggar eller problem är vi tacksamma för rapporter om det. Om det är något av betydande art som vi inte känner till sedan tidigare kan t.o.m. en liten gåva utgå. (Vi känner till att diagram inte funkar för Ipad)
2012-08-13 18:55 # 4
Tel
Nu är det rätt.
Tack.
2012-08-13 22:59 # 5
kaase
Det som Tel beskriver är iPhone och iPad relaterat. Skall ta en bild vid tillfälle och skicka. Det är en annons som dubbleras och läggs över metallpriserna. Av och på senaste månaden.
2012-08-14 01:16 # 6
Tel
Tänkte att det kunde vara 'lokalt' sas, men en iPad restart hjälpte inte (felet har jag inte sett på iPhone) men idag är det borta.
Din beskrivning är exakt som jag såg det och bild har jag redan skickat in.
2012-08-14 07:21 # 7
kaase
Bra. Det kommer och går. Ibland kommer bakgrunden fram också (när ni hade dukater som bakgrund) och lägger sig som en banner, men det har jag inte sett på ett tag.
Senast ändrad av kaase; 2012-08-14 07:22
2012-08-14 08:31 # 8
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av kaase
Det som Tel beskriver är iPhone och iPad relaterat. Skall ta en bild vid tillfälle och skicka. Det är en annons som dubbleras och läggs över metallpriserna. Av och på senaste månaden.


Det skulle verkligen uppskattas. Nu är jag en sporadisk IPad användare men ibland har jag också sett att vissa områden blir tokiga varför vi behöver göra en genomgång för detta och gärna vill ha input.
2012-08-14 11:58 # 9
Nikon
För en tid sedan (http://www.libertysilver.se/forum/thread/565/1) pratades det om att göra något åt bristerna i säkerheten på websidan.
Den enda säkerhetsfunktion som identifierades då var egentligen att användarnas lösenord hashas istället för att skickas som klartext. Inga egentliga skydd mot exempelvis inspelningsattacker.
Den som avlyssnar trafiken kan se allt.

Har det hänt något på den fronten?


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt