Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Kommer ni fortfarande köpa LS-mynt?
Kommer ni fortfarande köpa LS-mynt?
2012-04-09 01:26 # 1
Freedom
Hej!

Ser att det är lagerrensning och jag är nyfiken på om ni i fortsättningen kommer köpa LS-mynt?
2012-04-09 09:43 # 2
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Nu är jag inte säker på om frågan är ställd till andra kunder eller till oss ang. om vi fortsatt kommer köpa tillbaka LS mynt. Svaret är iaf att vi kommer fortsätta köpa tillbaka LS mynt utan spread mellan köp- och sälj d.v.s. som tidigare.
2012-04-09 11:13 # 3
Freedom
Hej!

Ursäkta om jag var otydlig, det jag menade var hur ER handel med privatpersoner kommer se ut angående LS-mynt och det svarade du på!
2012-04-15 19:45 # 4
magnus
Kommer ni fortfarande släppa nya LS mynt 2013 ????
2012-04-16 20:18 # 5
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Svarade på detta i dagens ledare enligt följande:
Handeln med Liberty Silver mynt fortsätter. Vi jobbar också med en lösningar för att fortsätta kunna nyprägla och sälja Liberty Silver mynt momsfritt. Vår ambition är att fortsätta serien med nya mynt årligen.
2012-04-17 10:06 # 6
OXiGEN
Är det fler 2012 på ingång?
2012-04-17 15:28 # 7
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Inte för tillfället men vi räknar att få in dem i lager vartefter. För 2011:års årgång har vi dock mynt i lager för omedelbar leverans.
2012-04-17 16:34 # 8
Johanneberg
Som svar/fråga på ledaren om fler guldprodukter, dessa turkiska tackor med låg premie kanske kan vara något att ta in:

http://www.youtube.com/watch?v=ARgbSliMKfg
2012-04-17 18:14 # 9
Nikon
Angående ledaren..
Såg att sista anmälningsdag till Laholm var igår. Kan man komma ändå tro?
Senast ändrad av Nikon; 2012-04-17 18:15
2012-04-19 14:05 # 10
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Hej Nikon,

Jag såg din fråga lite väl sent. Hoppas du tog dig dit ändå. Det hade gått bra att dyka upp på plats. Oavsett så filmades föredraget och jag hoppas att vi kan få det ihopklippt och upplagt på hemsidan inom några veckor.
2012-04-19 14:09 # 11
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Johanneberg
Som svar/fråga på ledaren om fler guldprodukter, dessa turkiska tackor med låg premie kanske kan vara något att ta in:

http://www.youtube.com/watch?v=ARgbSliMKfg


Ja, vi har redan breddat utbudet som ni kan se under guld. Vi skall dock bredda än mer. Jag är dock tveksam på om just dessa tackor är det som efterfrågas i första hand. Jag har startat en ny tråd med frågan vilka guldprodukter panelen önskar att vi tar in till försäljning.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt