Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Artikel silver
Artikel silver
2012-03-29 23:18 # 1
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Jag eftersöker en artikel om marknaden för silver som skrevs för kanske 1-1,5 år sedan. Artikeln är ca 16 sidor lång och tar upp allt med relevans för silvermarknaden som gruvproduktion, utbud, efterfrågan och manipulationen på marknaden. Artikeln var den bästa sammanfattning inkluderandes all relevans för silver som jag någonsin läst.

Problemet är att jag inte hittar artikeln. Någon som vet vilken artikel jag syftar på och kan länka? Skulle vara tacksamt!
2012-03-30 00:53 # 2
mega_n
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Jag eftersöker en artikel om marknaden för silver som skrevs för kanske 1-1,5 år sedan. Artikeln är ca 16 sidor lång och tar upp allt med relevans för silvermarknaden som gruvproduktion, utbud, efterfrågan och manipulationen på marknaden. Artikeln var den bästa sammanfattning inkluderandes all relevans för silver som jag någonsin läst.

Problemet är att jag inte hittar artikeln. Någon som vet vilken artikel jag syftar på och kan länka? Skulle vara tacksamt!


Inte så mycket att gå på men kan det vara någon av dessa. De är bland de bästa om silver jag läst...

The Silver Price Spiral

The Silver Bullet And The Silver Shield

WHY OWN PHYSICAL GOLD & SILVER

/H
Senast ändrad av mega_n; 2012-03-30 00:58
2012-03-30 08:37 # 3
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Det var ingen av just dem men tack ändå för länkar till bra artiklar!
2012-03-30 09:50 # 4
Soelvinvestor
Måske det er denne?

http://opinionator.blogs.nytimes.com/2011/03/02/a-conspiracy-with-a-silver-lining/?hp
2012-03-30 11:58 # 5
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Tack för tipset men det var inte den heller utan en längre artikel
2012-04-01 20:40 # 6
Lavendale
Hos Silver-Coin-Investor finns en artikel som tar upp alla dessa relevanta aspekterna för silver.
Om det är just den efterfrågade artikeln vet jag inte, men den är i alla fall läsvärd. Man klickar sig vidare på sajten där man vill läsa mer.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt