Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Gillar ni färgade mynt
Gillar ni färgade mynt
2012-02-26 18:37 # 1
Tom
Jag ska fråga av er all om färgade mynt ... gillar ni dom ..eller hatar... Det är ganska sällan man ser på liberty silver att ni säljer sådana mynt med färg eller guld platerad.

Year of the Dragon 24k gold plated
Senast ändrad av Tom; 2012-02-26 18:39
2012-02-26 20:47 # 2
Despierto
Det kan väl vara skoj att äga några men skulle inte satsa på några mängder. Har ett par färgade mynt från Sidney-OS.
2012-03-16 08:24 # 3
Lunar4Ever
Citat:
Ursprungligen postat av Tom
Jag ska fråga av er all om färgade mynt ... gillar ni dom ..eller hatar... Det är ganska sällan man ser på liberty silver att ni säljer sådana mynt med färg eller guld platerad.

Year of the Dragon 24k gold plated


Jag både gillar och inte gillar färgade mynt. Har sett en säljare på Tradera som säljer färgade Lunarmynt

http://www.tradera.com/utlandska-mynt-c3_2202?ftgnr=209789

Dessa går ju inte att få tag i i Sverige någonstans. Har därför kollat lite på Ebay och i jämförelse prismässigt så är ju dessa på Tradera nästan gratis. På Ebay kostar ju dessa mynten uppemot 120 - 130 Euro för råttan, tigern och draken. . Kanske ska man slå till om inte priserna går upp..?
Senast ändrad av Lunar4Ever; 2012-03-16 08:24
2012-03-17 13:58 # 4
beegee
Hej! Har några "painted ladies" ( silver eagles ) jag köpte i USA för ett par dollar över priset för ordinära eagles. Kul och vackra i amerikanska flaggans färger bla på klänningen.
Mest for fun.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt