Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Kors i taket
Kors i taket
2011-12-16 09:42 # 1
Hemulen
Ron Pauls namn nämndes faktiskt i radionyheterna i morse...
Och även i en uppföljande fördjupning.
2011-12-16 09:58 # 2
billion
Jag hörde att de faktiskt gav en ganska opartisk rapportering i själva nyhetsrapporteringen men att det också var någon republikansk "expert" som inte var lika väl insatt eller opåverkad av sin egen åsikt. Oavsett helt klart ett steg framåt.

De ansåg ju till och med att Ron Paul hade chans att vinna Iowa vilket måste ses som ett enormt framsteg. :)

Senast ändrad av billion; 2011-12-16 09:59
2011-12-16 10:14 # 3
Leo Kratz
Jag blev också rätt förvånad över att höra det, men det är ju svårt att undvika honom när han är bland de främsta tre.

Tyvärr gick man nästan bara in på honom när det gällde hans utrikespolitik, hans sämsta område enligt mig.
2011-12-16 11:01 # 4
Despierto
Kors i taket är verkligen ordet... Har fnissat för mig själv när jag har sett svensk media följa FOX News et al. och deras "top tier"-resonemang. Nu har vi dock kommit till en punkt där de inte längre kan mörka.

Newt Gingrinch kan inte locka en enda demokrat att rösta rött (partifärgerna är tvärtom i USA) medan Paul kan nog locka en hel del trötta Obamiter. Dessutom är Gingrinch rekordbra på att göra bort sig så det lär inte dröja innan han är ute ur spelet.
2011-12-16 15:02 # 5
promavent
Oj, det missade jag, såg mest i morses på TV4 hur Elisabeth Frerot som vanligt kommenterar från Fox News sändning som om Ron Paul inte fanns. Ser också att de i debatten gärna frontar honom med just utrikesfrågor och inte släpper honom för att visa att han typ vill att Iran ska bomba dem, vilket han självklart inte vill...men han har tyvärr nog svårt i de frågorna bland vissa grupper i USA.
2011-12-16 17:08 # 6
AM26
Det jag ser mest fram emot är ifall Ron Paul faktiskt blir republikanernas kandidat. Vad kommer Sveriges massmedia då att kontra med när Ron Pauls monetära politik, hans fokus på individuell frihet och rätt till egendom hamnar i fokus? Man lär se ordet "nyliberal" hagla i media...
2011-12-16 17:31 # 7
billion
För er som missat:

Ron Paul på P1

"Ron Paul vill radikalt minska USA:s militära åtaganden världen runt. Han har många entusiastiska anhängare och det är inte uteslutet att han vinner omröstningen i Iowa. Just nu ser det ut att bli ett dött lopp där mellan honom, Newt Gingrich och Mitt Romney."


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt