Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Nigel Farage must see
Nigel Farage must see
2011-11-19 09:31 # 1
JRX
Farage har varit igång igen och hänger ut de icke folkvalda politruckerna som de som gladeligen nedmonterar de sista bitarna av europeisk demokrati, allt för att rädda sitt kära överstatliga EU-bygge. Ganska läskigt. Hatten av för Farage.

Och här hemma vill Bildt & Co att vi ska gå med i Euron - vilken loser!

2011-11-19 17:15 # 2
Inge Peng
Uj uj uj ... Den där killen är inte blyg !
Undrar hur länge han får vara kvar ? Det kommer väl snart någon lämplig skandal som han ska ha varit
inblandad i.... Typ ,nån hittar kompromerande( stavas det så ? ) blider av Nigel ,iförd hund-tratt jagandes
besatta mördarbin som han vill para sig med för att utplåna allt männskligt liv... eller nått annat logiskt av sexuell
art.....

Åhoj
2011-11-22 13:06 # 3
Linus H
Vilket fantastiskt klipp! Karn är ju helt hänsynslös och obarmhärtig. Mer sånt här. Get Up Stand Up, Stand Up For Your Right! som Marley sjöng.
2011-11-22 14:51 # 4
Silverbullit
"Det var förbanne mej det finaste jag har hört sen jag konfirmerades", utbrast han sen. "Vill du ha ett fikon?"

Till helgen är det första advent, m a o börjar det dra ihop sig.
2011-11-22 19:41 # 5
JRX
Citat:
Ursprungligen postat av Silverbullit
"Det var förbanne mej det finaste jag har hört sen jag konfirmerades", utbrast han sen. "Vill du ha ett fikon?"
Till helgen är det första advent, m a o börjar det dra ihop sig.


Vad menar du egentligen? Vad har jag missat?
2011-11-22 20:49 # 6
Liberty Silver / Gustav Andersson
"-Byrådirektör HK Bergdahl hade husa och mahognyport..."

Kan det vara Karl-Bertil Jonsson, månne?

Nigel är alltid i en klass för sig. Att politruckerna har mage att fortsätta som vanligt, när han ständigt är där och skriker sanningar i ansiktet på dem, är anmärkningsvärt.
2011-11-22 22:10 # 7
Silverbullit
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver Kunskapscentralen / Gustav Andersson
"-Byrådirektör HK Bergdahl hade husa och mahognyport..."

Kan det vara Karl-Bertil Jonsson, månne?

Nigel är alltid i en klass för sig. Att politruckerna har mage att fortsätta som vanligt, när han ständigt är där och skriker sanningar i ansiktet på dem, är anmärkningsvärt.


Absolut, visst är det Karl-Bertil Jonssons Julafton, bör ses!

För den som missat detta mästerverk vågar jag, utan att dubbelkolla, lova att det kan beskådas den 24/12 på SVT 1 eller 2. Något mer passande att smälta julmaten till kan knappast tänkas.
2011-11-22 23:20 # 8
JRX
Citat:
Ursprungligen postat av Silverbullit
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver Kunskapscentralen / Gustav Andersson
"-Byrådirektör HK Bergdahl hade husa och mahognyport..."

Kan det vara Karl-Bertil Jonsson, månne?

Nigel är alltid i en klass för sig. Att politruckerna har mage att fortsätta som vanligt, när han ständigt är där och skriker sanningar i ansiktet på dem, är anmärkningsvärt.


Absolut, visst är det Karl-Bertil Jonssons Julafton, bör ses!

För den som missat detta mästerverk vågar jag, utan att dubbelkolla, lova att det kan beskådas den 24/12 på SVT 1 eller 2. Något mer passande att smälta julmaten till kan knappast tänkas.


Då är jag med på noterna. Har nog sett Karl-Bertil minst tio gånger innan jag slängde ut tv:n för gott för över tio år sedan. Bra grejer.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt