Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Min son idag...
Min son idag...
2011-11-14 19:40 # 25
Johanneberg
Citat:
Ursprungligen postat av Synergic
Det är INTE bra för tänderna och ett oerhört potent nervgift som orsakar cancer och benskörhet samt en rad andra sjukdomar.


Ett oerhört potent nervgift. Du blir falsifierad av att ICA överhuvudtaget har några (levande) kunder kvar.
2011-11-14 19:44 # 26
Synergic
Citat:
Ursprungligen postat av Johanneberg
Citat:
Ursprungligen postat av Synergic
Det är INTE bra för tänderna och ett oerhört potent nervgift som orsakar cancer och benskörhet samt en rad andra sjukdomar.


Ett oerhört potent nervgift. Du blir falsifierad av att ICA överhuvudtaget har några (levande) kunder kvar.


Allt är en fråga om dos... Men borsta på du.
2011-11-17 19:43 # 27
Inge Peng
Men hallå på er ... med eller utan foliehatt !
Jag har kommit upp i den ärbara åldern av 44 år,och vi fick alldeles för ofta besök av flortanten!
Den var ju visserligen på 1900-talet,men jag skyller mina välbevarade tänder på henne och hennes brygd...
Tillsist .. Varför pratar vi tandkräm på liberty silver forum ??
Kram på er alla och
Ha en trevlig kväll
2011-11-18 10:14 # 28
Linus H
Varför pratar vi tandkräm på Liberty Silvers forum. Bra fråga. Ur kontext håller jag med dig om att det verkar knasigt.

Jag tror att de flesta som är på detta forum inser att ädelmetaller är lösningen till den stora papperspengar-implotion som vi ser och kommer se mer av. Denna implotion är resultatet av att pengar skapas av hänsynslösa banker vars demoniska plan är att skuldsätta individer, företag, stater och snart hela unioner. Det är viktigt att förstå att denna plan är bara en av de många planer som iscensätts av samma element. Om du tar det blå pillret så stannar du kvar i drömlandet och handlar ädelmetaller för kortsiktig spekulation. Om du tar det röda pillret så får du se hur lång ner kaninhålet verkligen går.

Samma intressen (de 0,001%) sponsrade tysklands raslära under kriget. Nu är nazismen borttvättad och eugenik och social darwinism är mer på tapeten. I hanteringen av "climate change" så ser man överpopulation som svar på det problemet. Folk måste tydligen bort till vilket pris som helst. Superförmögna "filantroper" sponsrar vaccin, GMO etc som dokumenterat sänker fertiliteten hos folk. Flour bioackumuleras i kroppen så fourtantens små doser leder på sikt till väldigt dåliga konsekvenser (helt utan att de flesta känner till det inkl tandläkare och läkare). Som tidigare sagt lägger man till det i vattnet i många delar av världen. http://www.fluoridealert.org/
2011-12-16 21:47 # 29
Lavidium
Jag har själv lärt mina barn en del österrikisk ekonomi, och de kommer ha enorm nytta av detta senare i livet. Tror inte man ska vara rädd för att lära sina barn vad pengar verkligen är.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt