Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Varför inte ha ett diagram över det faktiska ädelmetallpriset?
Varför inte ha ett diagram över det faktiska ädelmetallpriset?
2011-10-20 19:44 # 1
Despierto
Jag funderade lite i veckan... Skulle det inte ligga i LS intresse, ja alla andras också iofs, att visa vad guld och silver faktiskt kostar när man köper det? På så sätt lugnar man mångas nerver.

Vi är väl alla på det klara med att vad pappershandlarna i NY kommer överens om för spotpris inte reflekteras i det faktiska priset på fysiskt guld och silver. Så varför inte visa vad priset har varit över tid när man handlar hos er?
2011-10-20 19:59 # 2
Selous
Klicka på diagram där uppe och scrolla ner sidan så ser du prisutvecklingen på libertysilvers egna silvermynt. Det är inte exakt vad du efterfrågade men det ger ju en viss indikation på i varje fall silverpriset. Skulle ju förvisso vara intressant med en liknande för guld, i avsaknad av ett libertyguldmynt får man kanske ta det som LS lagerfört längst och mest frekvent (krugers?). Huruvida LS bevarat någon sådan historik kan nog bara Torgny svara på.
2011-10-20 21:23 # 3
Nikon
Såå mycket har väl ändå inte premien för fysiskt guld varierat över tiden. Det handlar om en premie på några få procent..

Jag tror inte du skulle kunna se någon direkt skillnad mellan ett diagram över spotpriset, och ett diagram över spotpriset justerat med premien för fysiskt guld.
2011-10-21 10:42 # 4
Despierto
Jag är ett ärkepucko. Tack för att du visade på detta, Selous...


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt