Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Run Away Train
Run Away Train
2011-10-11 13:21 # 1
Goldsmith
Fysiskt silver hinner ta slut innan $ 50/OZ spotprice. Eftersom priset inte speglar den verkliga efterfrågan på investeringar, den industriella behövligheten och dess verkliga värde i förhållande till M3. Inget nytt under solen här direkt!

Mycket tyder på att en ny nedgång är nära för silver igen, då vi inte kom riktigt nära $ 25/OZ under senaste veckorna. Anledningarna är många och korrelerade, därför är det svårt att kunna göra en klar bedömning. En ny ompositionering för the BIG BOYS måste först ge ett ras enligt mig, sedan upp stegvis (momentum) och sist a run away train. Jag hoppas på ett kraftigt fall så att så många så möjligt, med så få slantar så möjligt kan handla fysiskt så mycket så möjligt.

Samtidigt hoppas jag att många är mentalt inställlda på att priset kommer att falla, för att när jag köpte så var priset högt över dagens prisnivå. Men visste att silvret hade knappast blivit översåld under de senaste åren och att det skulle ske förr eller senare. Förväntningarna var att det skulle ske mycket högre upp än dagens prisnivån, men jag antar nu att det är dags.

Silvermynt som julklapp, varför inte?!
2011-10-11 14:14 # 2
MFC
Citat:
Ursprungligen postat av Goldsmith
Silvermynt som julklapp, varför inte?!


Har senaste åren gett bort silvermynt som julklapp. Brukar alltid ha med uttrycket "Detta är den enda julklappen du kommer att få som går upp i värde".
2011-10-12 16:14 # 3
magica
samma här. silvermynt har getts bort till alla i julklapp ett par år nu.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt