Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < Nigel Farage är en guldbagge?
Nigel Farage är en guldbagge?
2011-10-03 12:43 # 1
Börjesson
Det kanske är välbekant här inne, men för mig var det en nyhet att Farage hade dessa åsikter/insikter om guld. (För den som inte vet: Nigel Farage sitter i Europaparlamentet som representant för brittiska motvallspartiet UKIP, och brukar med jämna mellanrum cirkulera på YouTube med klipp där han med mästerlig retorik tar heder och ära av EU:s potentater som Barroso och van Rompuy.)

"I think the worst in the financial system is yet to come, a possible cataclysm and if that happens the gold price could go (higher) to a number that we simply cannot, at this moment, even imagine."
- Nigel Farage (läs mer här)
Senast ändrad av Börjesson; 2011-10-03 12:44
2011-10-03 13:01 # 2
Scarecrow
Så sant. Nigel Farage är en utomordentligt skicklig retoriker, och i mitt tycke den bästa politiska talaren i Europa. Han har dessutom vettiga åsikter i det mesta, där det tongivande är kritiken mot det diktatoriska monsterprojektet EU, men han motsätter sig även det multikulturella fiaskot.
Senast ändrad av Scarecrow; 2011-10-03 13:03
2011-10-03 13:06 # 3
Despierto
För mig är han en humorist av rang. Har ingen aning om hans åsikter men herregud vad jag har skrattat när jag kollar på hans klipp på Youtube... Skulle INTE vilja hamna på hans dåliga sida i en debatt.
2011-10-03 18:54 # 4
Hedge
Det är en fröjd att lyssna på honom, här ett av hans senaste tal i EU. Han skräder inte precis orden.

http://www.youtube.com/watch?v=v_O8vD8StP4&feature=player_embedded
Senast ändrad av Hedge; 2011-10-03 18:54


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt