Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Tackor eller mynt
Tackor eller mynt
2011-09-30 15:06 # 1
Teo
Stämmer det verkligen att sivermynt är fördelaktigare än tackor i de flesta avseenden? Är det någon som har alternativa åsikter/tankar angående detta? Själv kan jag tänka att det lika gärna kan vara tvärtom. Hur tänker ni andra?
2011-09-30 19:28 # 2
Despierto
Du behöver akut femhundra spänn men har bara kilotackor med silver. Diskutera.
2011-09-30 20:24 # 3
Morteza
Citat:
Ursprungligen postat av Despierto
Du behöver akut femhundra spänn men har bara kilotackor med silver. Diskutera.


Logiskt och helt rätt i min mening, men ska man tänka så bör man egentligen köpa silverskrot i 1 och 2 kronor tex. Detta för att du får mest silver för pengarna (även om det är i form av skrot) men även för att du har mindre valutor som du kan hantera bäst som du vill.
2011-10-01 00:17 # 4
Boss
Citat:
Ursprungligen postat av Despierto
Du behöver akut femhundra spänn men har bara kilotackor med silver. Diskutera.


ja det är sant :) men är ju kul att ha lite större tackor med - man kan blanda lite om man har råd ... mynt är ju snyggare helt klart och tycker att det är kul att ha lite olika ,
Jag ska nog köpa lite mndre mynt nästa gång kanske en halv once eller mindre - man vet ju inte om 1 once blir värt mycket mycket mer och då kan små mynt vara lämpligare vid eventuell bytes handel om nu allt skulle gå åt pipan ..
2011-12-16 21:58 # 5
Lavidium
Om priset på silver kommer rusa iväg i framtiden, vilket jag liksom många andra tror, så kan det bli svårt att få sålt på stora tackor.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt