Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Veckans provokation, v37
Veckans provokation, v37
2011-09-15 22:25 # 1
förnuft & känsla
Det är med stor oro som jag ser på framtiden, inte särskilt provocerande eller hur?
När skall det stora massa börja vakna till insikt om vad som sker?
Kommer det någonsin att ske?

Det totala skuldberget blir bara större och större, "inget" tycks fungera logiskt.
Som vissa analytiker menar - "vi är på okänd terräng", "vi står på tektoniska plattor"

Bajs kan inte skapas ur tomma intet men fiatpengar kan! Behöver jag klargöra mer?

Så, att tömma konton, att bojkotta banker, det funkar inte idag, sorry....för många datorer, för många manipulatorer...
Kontrollen är total, (vi) är låsta på väg att bli förslavade...i ett ruttet ekonomiskt system.

Vi lever onekligen i en jätte spännande tidsepok där mycket kommer att ske och förändras på gott och ont.

Toalettpapper och fiatpengar tillhör samma familj!

/Förnuft & känsla









Senast ändrad av förnuft & känsla; 2011-09-15 22:29
2011-09-16 00:32 # 2
SIMM
Nä nu får du skärpa till dig. Det blev ju inte så mycket provokation denna gång - jag vill återigen se din kloka analys, men med negationen så det verkligen blir till en provokation.

Jag tror jag hellre då tar toapapper, har egentligen bättre nytta av det än papper med tyck på. Samt att riktigt toapapper river mindre än det andra pappret och har således ett mer-värde.

Ser fram emot nästa veckas provkation och hoppas du hittar tillbaka till det ursprungliga spåret, det var ju så mycket bättre. Denna vecka tände du inte svallvågot precis.

// SIMM
2011-09-16 09:25 # 3
förnuft & känsla
Lovar att bättra mig till nästa gång, och tackar på en gång för förtroendet och uppskattningen. ;)

Har en äldre Stalinorgel som jag just nu håller på att reparera...

Feta salvor utlovas. Alla guldhandlare skall få sig en omgång...

Fram med silversköldarna!!

NUU!!

/Förnuft & känsla


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt