Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Ron Paul på 1970-talet
Ron Paul på 1970-talet
2011-09-13 09:26 # 1
JRX
Ron Paul: "By what moral authority do we have the power to create money out of thin air?"

Kolla in klippet här på Youtube:

2011-09-13 10:03 # 2
billion
Japp, han har kämpat på länge med detta. Ingen kan anklaga honom för att inte vara konsekvent. Jag vet inte om jag är ensam om detta men jag tycker mig märka att fler och fler äntligen börja fundera kring dessa frågor, även i Sverige. Någon annan som har samma erfarenhet?
Senast ändrad av billion; 2011-09-13 10:21
2011-09-13 14:33 # 3
JRX
Citat:
Ursprungligen postat av billion
Japp, han har kämpat på länge med detta. Ingen kan anklaga honom för att inte vara konsekvent. Jag vet inte om jag är ensam om detta men jag tycker mig märka att fler och fler äntligen börja fundera kring dessa frågor, även i Sverige. Någon annan som har samma erfarenhet?


För tio år sedan var mycket få i Sverige villiga att lyssna på någon som sysslade med Austrian Economics eller liknande. Så är det inte idag. De som var det höll det för sig själva, och dit hör en del rikiga hotshots i finansvärlden. Idag kan ju t o m en bankekonom kläcka ur sig bra grejer ibland (ok, mycket sällan).

Vi är inte kufarna längre, alla vet att vi har rätt men de vågar inte lämna sina små skyddsbubblor.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt