Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < one world trade center istället för world trade center
one world trade center istället för world trade center
2011-09-07 18:12 # 1
Boss
tycker det var intressant detta att mitt i detta ekonomiska klimat att man bygger e sån skyskrapa och kallar det one world trade center där gamla world trade center låg ..
fick mig att tänka att det låter som att det är nästan som redan planerat med en ny världsvaluta och man väntar bara på ta ner dom länder som ja fortfarande är starka , såg hur schweicher francen blev kopplat till euron - helt sjukt , man kan bara fundera om allt är liksom planerat i förväg - bara mina tankar he heh e ...
http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3252824.ece
Senast ändrad av Boss; 2011-09-07 18:28
2011-09-07 18:24 # 2
billion
Kände inte till att namnet skulle bli "One World Trade Center". Namnet ger inga bra vibrationer...
2011-09-07 18:27 # 3
Boss
nej eller hur , känns lite som att det är liksom en markering mot vad som komma skall -one world trade center..

ha ha jag kände inte till det heller skulle bli det namnet , men nu är det ju publicerat av affärsvärlden vilket då borde rimligtvis stämma ha ha ha ha :D
Senast ändrad av Boss; 2011-09-07 18:30
2011-09-07 19:47 # 4
Despierto
Namnet är väl adressen: Nummer ett på tomten World Trade. Säkerligen finns det en två World Trade osv...

Sen kan man ju inte låta bli, oavsett hur mycket foliehatt man är, att tycka att det är en ganska klar blinkning/hänsvisning/skymf mot konspirationsteorier.
2011-09-07 20:38 # 5
billion
Citat:
Ursprungligen postat av Despierto
Namnet är väl adressen: Nummer ett på tomten World Trade. Säkerligen finns det en två World Trade osv...


Jo, men då kommer ju följdfrågan. Varför hette det inte det förut? I varje fall var det inget man angav i det officiella namnet.
2011-09-08 08:57 # 6
Despierto
Citat:
Ursprungligen postat av billion
Citat:
Ursprungligen postat av Despierto
Namnet är väl adressen: Nummer ett på tomten World Trade. Säkerligen finns det en två World Trade osv...


Jo, men då kommer ju följdfrågan. Varför hette det inte det förut? I varje fall var det inget man angav i det officiella namnet.


Jag vet inte om du minns det men byggnadskomplexet som stod där förstördses i stort sett helt och hållet...


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt