Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Silverkeiser.net?
Silverkeiser.net?
2011-08-28 12:12 # 1
JJ
Är det nån som beställt några mynt från silverkeiser.net?
För jag gjorde det för drygt 5 månader sen och inga mynt har ännu blivit levererade men dem var jävligt snabba med att dra pengarna från kontot. svarar heller ej på mail. Undrar om nån har samma problem eller om nån faktiskt fått leveransen?
2011-08-28 13:43 # 2
Kaw
Jag beställde från den sidan för ca fyra månader sedan och har inte heller fått någonting levererat. Den 27/7 fick jag ett tracking nummer från Canada Post, när jag söker efter paketet så står det att det finns i Mississauga, Kanada. Antingen så är vi blåsta eller så levereras prylarna med roddbåt.
2011-08-28 14:50 # 3
mfm
De levereras med båtpost så ni kommer få vänta nån månad eller två till (nej jag har inte handlat själv därifrån).
2011-08-28 18:05 # 4
GotSilverYet?
Du som fick trackingnummer hade du också fått email om att betala en ytterligare summa för frakten?

http://www.youtube.com/watch?v=y_yGGqaUN60
2011-08-28 18:17 # 5
JJ
har också fått tracking nummer men nu kan man inte titta på kanadas post hemsida var det befinner sig.
Det är sjukt tråkigt speciellt att man inte får svar på mailen.
Vi får hoppas att det dyker upp ett paket på posten senare i höst. tråkigt att det var fler som råkat ut för samma sak som mig.
2011-08-28 18:41 # 6
Kaw
Citat:
Ursprungligen postat av GotSilverYet?
Du som fick trackingnummer hade du också fått email om att betala en ytterligare summa för frakten?

http://www.youtube.com/watch?v=y_yGGqaUN60


När jag handlade så var det redan Catalyst X Media som jag betalade till så nej jag har inte betalat in mer pengar.


Citat:
Ursprungligen postat av JJ
har också fått tracking nummer men nu kan man inte titta på kanadas post hemsida var det befinner sig.
Det är sjukt tråkigt speciellt att man inte får svar på mailen.
Vi får hoppas att det dyker upp ett paket på posten senare i höst. tråkigt att det var fler som råkat ut för samma sak som mig.


Det var likadant för mig. Men när jag testade att söka på "Reference Number" istället så fick jag fram uppgifterna igen.
Senast ändrad av Kaw; 2011-08-28 18:42
2011-08-28 22:32 # 7
snöstorm
Jag har inte fått något tracking nr ??! Beställde i början av april! Jag hoppas att vi inte har blivit blåsta, en så bra ide förtjänar ett bättre öde!
2011-08-29 21:56 # 8
mikvat
"Due to the Canada Post strike, orders are roughly 3 weeks behind in delivery status. Please be patient as we work through these issues and deliver your products as fast as humanly possible."

Står det på deras sida i alla fall
2012-02-12 20:12 # 9
GotSilverYet?
Kan INTE kalla detta scam längre!
Döm om min förvåning när paketet med beställt innehåll anlände nästan 1år senare :)
2012-02-14 19:08 # 10
JJ
GRATTIS.. mina har ej dykt upp ännu. ett år i april så jag hoppas dem anländer då.
keiser kan knappas skryta med snabb leveranstid :)

beställde även två tshirtar men undrar om jag ska kasta dem kanske känns inte så bra att ha den på sig efter detta.
Senast ändrad av JJ; 2012-02-14 19:11


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt