Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Economic Hitmen
Economic Hitmen
2011-08-23 20:49 # 13
Flipper
Citat:
Ursprungligen postat av Kooseh
Jag tycker att man måste ta allt det här med en del nypa salt även om det säkert finns väldigt mycket sanning i videorna som du postade. Dem var bra och gav mig lite magont också.

Det jag undrar är om ni tror att USA kan hålla på så här länge till? Just nu har man på känn att vad det än är som dem håller på med börjar att falla isär. T.ex en hyperinflation p.g.a. andra länder börjar göra sig av med beroendet av dollarn. Eller kommer girighet och ondska alltid att segra?


"Ingen lögn lever för evigt" heter det, och personligen tror det är dags nu. Kriserna kommer allt tätare som värkarna vid förlossning, och med internet vet alltför många vad som pågått… kanske i tusentals år.
Senast ändrad av Flipper; 2011-08-23 20:50
2011-08-24 11:16 # 14
skogge
Citat:
Ursprungligen postat av Despierto
Citat:
Ursprungligen postat av skogge
Vilken sort diktatur är bra? Det är förmodligen så att Ghadaffi har gjort en del osnygga saker för att kunna behålla makten så länge men är det verkligen den globala elitens definition av demokrati och "rätt eller fel" vi ska lita på? Och som dessutom äger alla våra medier och därigenom vår världsbild?


Precis

Citat:
Ursprungligen postat av Despierto
Det tråkiga när man står vid sidan om är att ingen av sidorna är något annat än vidriga.


Fast egentligen höll jag nog mest med Goldfinger här :-D

För nyanserat om Libyen, läs gärna eminenta motvallsbloggen. http://www.alba.nu/motvallsbloggen/


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt