Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Silver halsband och armband
Silver halsband och armband
2011-07-24 12:00 # 1
Steffe
Har någon av varit med om att ha köpt Sterlingsilver halsband och armband och liknande, där det står 925 men
ändå inte är silver? Dessa kommer från Holland bl.a och folk tar för givet att det är så och inte kollar upp dessa hos guldsmeden. Kan detta vara möjligt?
2011-07-24 12:35 # 2
Laserapa
Citat:
Ursprungligen postat av Steffe
Har någon av varit med om att ha köpt Sterlingsilver halsband och armband och liknande, där det står 925 men
ändå inte är silver? Dessa kommer från Holland bl.a och folk tar för givet att det är så och inte kollar upp dessa hos guldsmeden. Kan detta vara möjligt?


Jag antar att du menar Buddha to Buddha armbanden och halsbanden? Det var de första jag kom och tänka på när du skrev att de kommer från Holland. Det finns massor av kopior av det märket, då det har blivit stort i Hollywood gör folk förfalskningar som många köper. Det bästa är att köpa direkt från deras egna webshop, det finns dock en del nätbutiker i Sverige som säljer dessa. Jag äger själv en Buddha to Buddha "Chain BIG" som jag själv testat och innehåller lovad silverhalt.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt