Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Sektion Filosofi - Frihet - Världsordning
Sektion Filosofi - Frihet - Världsordning
2011-07-05 13:14 # 1
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
För ett tag sedan lade vi till sektionen i rubriken på försök. Eftersom forumets syfte primärt är att diskutera ädelmetall och allmänna monetära frågor har jag beslutat att det inte tjänar forumets kvalitet med denna sektion. För att förbättra kvaliteten och komma närmare kärnfrågorna är därför sektionen borttagen.
2011-07-05 13:37 # 2
Despierto
Tråkigt men den typen av ämnen lockar alltid fram de politiskt inkorrekta. De i sin tur skrämmer Svenne Banan som precis fått upp ögonen.

Ingen förlust egentligen. Dessa ämnen finns det gott om fora på nätet att diskutera.
2011-07-05 13:44 # 3
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Jag instämmer med att det finns flera ställen att diskutera dessa ämnen. Ge gärna förslag på olika forum. Flashback.org och vaken.se är några ställen. Däremot har det innan LS Forum etablerades saknats en bra diskussionsplats för ädelmetall och monetära frågor. Just detta var det ursprungliga och är fortfarande det primära syftet med forumet.
Senast ändrad av Liberty Silver / Torgny Persson; 2011-07-05 13:44
2011-07-06 01:09 # 4
billion
Trist naturligtvis eftersom många av dessa frågor gränsar till ädelmetall och monetära frågor. I vissa fall kanske rent utav anledningen till att man intresserar sig för ädelmetall. Det är dock förståeligt att du vill plocka bort detta då det i värsta fall skulle kunna skada din affärsverksamhet.

Jag kommer helt klart sakna sektionen.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt