Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Liberty Silver
Liberty Silver
2011-06-14 10:31 # 1
Flipper
Jag tycker den här siten är alldeles lysande, den har ungefär vad man behöver med handel, artiklar och forum, statistik. Skitbra helt enkelt.
2011-06-14 10:34 # 2
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Tack Goldfinger! Det är ju jätteglädjande att höra!

Men det kommer mera användbara funktioner vartefter. Vi ser det inte som färdigt på något vis utan arbete in progress med kontinuerliga releaser. Vi har lagt mkt energi på vårt backoffice och administrationssystem men under höster kommer vi komma med en del roliga nyheter på hemsidan!
2011-06-14 16:23 # 3
Sigvard
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger
Jag tycker den här siten är alldeles lysande, den har ungefär vad man behöver med handel, artiklar och forum, statistik. Skitbra helt enkelt.

Kan bara hålla med dig, väldigt ovanligt med sådan enkelhet i dagens läge. Hur lätt att navigera
och göra sina inköp som helst. Och en väldigt bra "kunskapscentral" kombinerat med forum.

Som mot-exempel kan jag ta Comhems hemsida, jag skulle hjälpa en vän att beställa
en 10/10 Mbits bredband i kombination med IP-telefoni. Trots flera timmars klickande "än hit än dit" fick jag till slut ge upp.

Jag undrar om inte Comhem har haft samma designer som skapade Yvettes hemsida här.
Scrolla ner och upp och framförallt, försök hitta bland alla undersidorna.
Det är faktiskt en upplevelse som inte låter sig förklaras annat än att se det med egna ögon :-)
Senast ändrad av Sigvard; 2011-06-14 16:55


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt