Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Online handel - trading?
Online handel - trading?
2011-05-27 23:35 # 1
Tel
Känner någon till en webhandel site för aktier od där man fritt kan välja aktier själv?
Plus500 är något begränsad.
Banker och 'brokers' tar ganska mycket provision...
2011-05-28 23:00 # 2
Tel
OK, jag har hittat Nordnet och Avanza. På Avanza har jag hittat aktierna jag letade efter, rättare sagt kan man söka upp väldigt många olika.
Plus500 är väldigt begränsat.
Senast ändrad av Tel; 2011-05-28 23:02
2011-05-29 09:51 # 3
Webmaster
Moderator
Kolla på http://www.interactivebrokers.com/. Jag har bekanta som har använt dom. Dom ska tydligen vara bra.
2011-05-29 10:07 # 4
jaduok
Hoppas du inte lagt in riktiga pengar på plus500. Folk har haft problem att få ut sina pengar därifrån. Sök på plus500 scam och fraud.

Avanza fungerar och är billigast i sverige, men dom har ingen jätte bra service. En del dataproblem och ganska långsamma. Sökfunktioner mm kan förbättras mycket.
Danska Saxobank verkar bra och har vunnit priser som online handeltjänst. Ska ha gratis realtidsinformation men minsta insättning är 65 tusen och de har marginalkrav när du handlar. så det är seriösare.

Sätt in små summor medan du lär dig. Lätt att förlora pengar när man inte hänger med helt och även annars.
2011-05-29 21:06 # 5
Tel
Tack för varningen men nej, det hade jag inte.
Jag kollar rätt så noga innan jag gör något sådant.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt