Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Nu kryper det fram... NIA
Nu kryper det fram... NIA
2011-05-25 11:53 # 1
Guldmikroben
Vem överger först det sjunkande skeppet?
George4Title (Hemminger) lägger ut några av korten i handen och framstår som ett offer som vi skall tycka synd om. När ni lyssnar på klippet så kom ihåg att det även sitter en viss Lebed bakom lås och bom i Ryssland.

Senast ändrad av Guldmikroben; 2011-05-25 11:54
2011-05-25 14:04 # 2
Liberty Silver / Gustav Andersson
Ja, det här har jag väntat på länge. Deras dokumentärer kan vara av ett visst värde men varför gör de dem och hur de har råd med det? Om de är så rädda för en inflationär miljö, varför rekommenderar de inte bara ädelmetaller?

Man kan tjäna pengar på att referera folk till bra ädelmetallhandlare.

Här är de 2 tidigare Peter Schiff videor som ledde fram till detta.
http://www.youtube.com/watch?v=e8M7Q9T4NfI

http://www.youtube.com/watch?v=nZItpZ0TWXk&feature=channel_video_title
2011-05-25 14:30 # 3
Despierto
Det var bara att vänta. Doom´n´gloom har blivit en miljardindustri med sina egna superstjärnor och stora möjligheter att tjäna pengar.

Jag har personligen alltid funderat på detta med deras aktierekommendationer. Som sagt, varför inte bara ädelmetaller?

För mig är det trist för att i övrigt tyckte jag NIA var rätt charmiga och jag har flera gånger postat deras videos på min blogg.
Senast ändrad av Despierto; 2011-05-25 14:31
2011-05-25 15:08 # 4
JJ
Ska först säga att jag själv inte handlar med aktier med det sagt.

NIA gör ju egentligen inte nåt ovanligt det är ju precis vad alla som håller på med aktier gör.
man har ett innehav sen rekomenderar man Aktien till andra sen säljer när den stiger.
Låt dem hålla på, är man klyftig nog så håller man sig borta från den marknaden och tittar på deras dokumentärer som faktiskt är bra.


jag försvarar dock inte NIA på något sätt, för det finns nog många som förlorat stora besparingar pga dem.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt