Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Länköppning i nytt fönster.
Länköppning i nytt fönster.
2011-05-24 11:54 # 1
rtardart
Må vara en liten detalj, men jag hade gärna sett att klickade länkar öppnar sida i nytt fönster istället för i samma. Dels så kan man ju glömma vad man höll på med och surfa vidare från den nya sidan, dels känns det mer som standard överlag att få upp i nytt.

Tankar?
2011-05-24 12:54 # 2
billion
Håller med. Externa länkar i nytt fönster, interna i samma.
2011-05-24 14:50 # 3
In4mayshun
Högerklicka på länken istället och välj "Öppna i ny flik/fönster". Full valfrihet. Förutsatt förstås att man kör Firefox, den bästa webbläsaren. Men det gör man ju såklart.....
2011-05-24 14:55 # 4
rtardart
Alltså, inga problem att få i nytt fönster i någon läsare, eller ny flik med ett knapptryck. Mest en grej jag stör mig lite på.
2011-05-24 15:16 # 5
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Tja, vi ville tvärtom försöka göra det användarvänligt genom att inte "tvinga kvar" folk på vår sajt men rådande trend är nog att ett nytt fönster öppnas. Jag ser gärna mer feedback på detta. Vad tycker webmaster?
2011-05-24 15:17 # 6
Webmaster
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Tja, vi ville tvärtom försöka göra det användarvänligt genom att inte "tvinga kvar" folk på vår sajt men rådande trend är nog att ett nytt fönster öppnas. Jag ser gärna mer feedback på detta. Vad tycker webmaster?


Håller med, vi fixar detta i nästa release.
2011-05-25 16:01 # 7
Liberty Silver / Gustav Andersson
Instämmer. Har också tänkt på detta.
2011-05-25 16:10 # 8
Arkivet
Jag har också stört mig på detta. Klart ett nytt fönster ska öppnas när man klickar till någon annan sida.
Jobbigt att behöva klicka tillbaka till tråden när man läst något från en länk.
In med target="_blank" i koden så slipper jag hålla inne ctrl när jag trycker på länkar.
2011-05-25 23:40 # 9
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Ok, tack för feedbacken. Vi fixar som sagt detta i nästa release som kommer inom en vecka. Då kommer även sökning för särskilda alias komma med.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt