Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Silver Eagles
Silver Eagles
2011-05-21 09:10 # 1
Anonym
Kommer spreaden på Silver Eagles att öka hela tiden?
Det kanske var en dålig affär att köpa dessa innan denna nedgång.
T.ex om Silver Eagles går upp till 500kr/st är spreaden jättehög då?

nu är den ju över 11%

//Åsanisse
2011-05-21 12:09 # 2
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Nej, vår ambition är tvärtom att minska spreaden procentuellt om mynten stiger i pris nominellt. Anledningen till att den ligger något högre just nu är leverans- och prisvolatiliteten f.n. Om den kvarstår kommer vi även höja vårt återköpspris.
2011-05-21 16:24 # 3
Anonym
Bra Torgny. Denna ambition gör Liberty Silver till en bra handelsplats för våra fysiska metaller. Tradera och andra handelsplatser tar en ordentlig provision, och är dessutom utsatta för bedrägerier.

Jag tycker att det är mycket bra och tryggt, att både kunna köpa och sälja metallerna här på denna plats. Ett möjligt önskemål skulle kunna vara att vi också skulle kunna köpa och sälja av varandra här på forumet med LS som mellanhand för en viss procent istället för bedrägeriutsatta handelsplatser som E-bay och Tradera.

KH
2011-05-23 23:37 # 4
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Bra Torgny. Denna ambition gör Liberty Silver till en bra handelsplats för våra fysiska metaller. Tradera och andra handelsplatser tar en ordentlig provision, och är dessutom utsatta för bedrägerier.

Jag tycker att det är mycket bra och tryggt, att både kunna köpa och sälja metallerna här på denna plats. Ett möjligt önskemål skulle kunna vara att vi också skulle kunna köpa och sälja av varandra här på forumet med LS som mellanhand för en viss procent istället för bedrägeriutsatta handelsplatser som E-bay och Tradera.

KH


Citat:
Ett möjligt önskemål skulle kunna vara att vi också skulle kunna köpa och sälja av varandra här på forumet med LS som mellanhand för en viss procent istället för bedrägeriutsatta handelsplatser som E-bay och Tradera


Jo, det finns initiativ på den linjen men mer säger jag inte just nu. Jag får be om ett par månaders tålamod...


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt