Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Buggar och fel
Buggar och fel
2011-01-03 16:14 # 1
Webmaster
Moderator
Har du upptäckt en bugg eller andra felaktigheter på Libertysilver.se? Vänligen rapportera dessa här.
2011-02-09 19:38 # 2
cckid
Jag köpte igår en 1 kg silvertacka från er för 8983 SEK. Idag ser jag att samma silvertacka kostar 7392 SEK, utan att silverpriset rört sig mer än någon procent.

Hur kommer det sig??
Är något av de angivna priserna (igår eller idag) felaktig??
Skillnaden är ju misstänkt lik momsen....
2011-02-09 19:45 # 3
Anonym
Du har blandat ihop "köpa av" med "sälja till" LS,.

Mvh
2011-02-09 19:47 # 4
Anonym
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Du har blandat ihop "köpa av" med "sälja till" LS,.

Mvh


Eller tvärt om.....
2011-02-09 19:54 # 5
cckid
Ni kan själva gå in o titta så ser ni vad jag menar...
Köpa --> Silvertackor --> 1kg tacka

Köppriset är f.n. 7392 SEK och säljpriset är 7622 SEK så något är väl ändå tokigt.
2011-02-09 20:11 # 6
Anonym
En 1 gk silvertacka kostar just nu 9240 kr hos LS. Du måste ha missuppfattat hela saken.

KH
2011-02-09 20:52 # 7
cckid
Men snälla nån... jag kan ju gå in och beställa en 1 kg silvertacka och få upp köpordern där det står mycket tydligt - 7392 SEK per styck.
2011-02-09 20:57 # 8
Anonym
Citat:
Ursprungligen postat av cckid
Men snälla nån... jag kan ju gå in och beställa en 1 kg silvertacka och få upp köpordern där det står mycket tydligt - 7392 SEK per styck.


7392 + moms =9240
2011-02-09 21:06 # 9
cckid
Hittade felet... Av någon anledning hade jag lyckats ändra leveransland till ett annat än Sverige och därmed föll momsen bort från alla priser!

Tackar för tålamodet och ber om ursäkt för min dumhet i frågan!
2011-06-22 21:36 # 10
marcandrew
Upptæckt en bugg.

Nær registrerade anvændare som av okænd anledning skriver inlægg som anonym, vill ændra sina rdeigera sina inlægg i efterhand så står det under inlægget "senast ændrat av NN åååå-månad-dag timme:minut".

Detta tar ju bort sjælva menigen med att kunna vara anonym(enlgt min åsikt borde man inte få/skall ej skriva som anonym alls, men jag hyser full respekt før de som væljer det).

Log før mig sjælv nær jag læste det inlægget som jag upptæckte buggen på, som utan att jag skulle bli førvånad ifall det var tryck i en bok skulle gå till domstol i vårt rættsvæsende som HMF. Just dem denne anonym syftade på får man vakta sin tunga noga ifall man skall kritisera.
2011-06-22 21:48 # 11
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Tja, saken är ju den att man inte längre kan skriva inlägg som anonym. Det borde väl iofs inte gå att ändra i gamla inlägg som skrevs anonymt tidigare (innan vi införde inloggningskravet) då vi har en tidsbegränsning för hur länge ändringar kan göras? Webmaster? Eller har jag missförstått det hela? Försök förklara igen i så fall :-)

Senast ändrad av Liberty Silver / Torgny Persson; 2011-06-22 21:50
2011-06-22 21:58 # 12
marcandrew
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Tja, saken är ju den att man inte längre kan skriva inlägg som anonym. Det borde väl iofs inte gå att ändra i gamla inlägg som skrevs anonymt tidigare (innan vi införde inloggningskravet) då vi har en tidsbegränsning för hur länge ändringar kan göras? Webmaster? Eller har jag missförstått det hela? Försök förklara igen i så fall :-)



Jag trodde att man som registrerad anvændare kunde skriva inlægg som anonym før det ær det som gæller med det jag trodde var en bugg. Inlægget ær skrivet av en registrerad anvændare som væljer att vara anonym nær denne skriver inlægget men nær denne senare redigerar inlægget så står det under att "senast andrat av denanonymesaliaspålibertysilver". Alltså så står hans vanliga namn på forumet under inlægget nær det redigerats.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt