Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Max Keiser säger att vi ska hänga bankirerna !!!
Max Keiser säger att vi ska hänga bankirerna !!!
2011-04-18 02:10 # 1
Anonym
Det är roligt att se när en person säger sanningen på nationell tv och hur deras(bankernas) underhuggare agerar och
anklagar med det klassiska anklagelserna "konspiration teori ".
Ta en titt på videon och kommentera gärna..



Zed.
2011-04-18 07:53 # 2
Anonym
Med tanke att dessa as terroriserat mänskligheten i ca 300 år, med skapande utav krig, total utsugning av tredje världen, partiell utsugning av resten av världen, så är hängning alldeles för lindrigt.
Låt den nyvaknade folkmassan, när de får tag på deras feta nackar, skipa rättvisa.
Fransmännen hade en resolut metod i slutet av 1700-talet.
Men det mest ekonomiska, och det är väl något som de giriga asen förstår, är att tvinga dom till straffarbete tills dom dör.
2011-04-18 15:53 # 3
Anonym
Jag kan ställa upp som bödel och sköta hängningarna.
2011-04-18 15:59 # 4
Anonym
Ja dom producerar ingenting utan suger ut den reala ekonomin och beviljar sig enorma bonusar. När det går dåligt får vi skattebetalare stå för förlusterna.

Hang them high.
2011-04-18 16:43 # 5
Anonym
Men hallå, vad är ni för mordiska människor? Sikta på att ta kål på monopolen istället för människor. Sikta in er på monopolens monopol - det territoriella monopolet - så faller de monetära monopolen ihop som korthus.
2011-04-18 17:02 # 6
Anonym
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Men hallå, vad är ni för mordiska människor? Sikta på att ta kål på monopolen istället för människor. Sikta in er på monopolens monopol - det territoriella monopolet - så faller de monetära monopolen ihop som korthus.


Ja, vi menar bara symboliskt.
2011-04-18 20:30 # 7
Despierto
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Men hallå, vad är ni för mordiska människor? Sikta på att ta kål på monopolen istället för människor. Sikta in er på monopolens monopol - det territoriella monopolet - så faller de monetära monopolen ihop som korthus.


Det territoriella monopolet? Du menar våra nationer? En mysig världsnation med en sympatisk världsregering? Ja, tjena...

Nä, "off with their heads!" säger jag. Det var alldeles för länge sedan de besuttna var rädda. Det börjar bli dags.
2011-04-18 21:10 # 8
Anonym
Citat:
Ursprungligen postat av Despierto
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Men hallå, vad är ni för mordiska människor? Sikta på att ta kål på monopolen istället för människor. Sikta in er på monopolens monopol - det territoriella monopolet - så faller de monetära monopolen ihop som korthus.


Det territoriella monopolet? Du menar våra nationer? En mysig världsnation med en sympatisk världsregering? Ja, tjena...

Nä, "off with their heads!" säger jag. Det var alldeles för länge sedan de besuttna var rädda. Det börjar bli dags.


AMEN

KH
2011-04-18 21:19 # 9
Anonym
Citat:
Ursprungligen postat av Despierto
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Men hallå, vad är ni för mordiska människor? Sikta på att ta kål på monopolen istället för människor. Sikta in er på monopolens monopol - det territoriella monopolet - så faller de monetära monopolen ihop som korthus.


Det territoriella monopolet? Du menar våra nationer? En mysig världsnation med en sympatisk världsregering? Ja, tjena...

Nä, "off with their heads!" säger jag. Det var alldeles för länge sedan de besuttna var rädda. Det börjar bli dags.


Jag skrev 'ta kål på ... det territoriella monopolet', givetvis gör man inte det genom att skapa ett än större monopol. Det är som att försöka göra sig av med nationella valutamonopol som kronan genom att skapa supranationella valutamonopol som euron. Nej, melodin är att bryta de territoriella monopolen och ÅTERIGEN tillåta parallella regeringar, ÅTERIGEN tillåta parallella valutor. Frihet att välja regering, frihet att välja valuta. Kolla in www.volgov.org.

Lägg ned otrevligheterna och fundera lite innan du skriver. Du låter som en hjärntvättad gammal kommunistaktivist.
/JRX
2011-04-18 21:48 # 10
Anonym
Hej alla, roligt att det är många som tycker som Max Keiser .
Jag har flera videon som jag vill dela med är, den ena handlar om Island som sa nej till bankirerna och
hur deras propaganda maskineri(BBC) vill visa att isländska folket har gjort fel.
Och den andra är inte minst ,George Soros vad han tycker om dollarn och vilka ekonomiska system som är bra och dåliga.Vid 9min 40sec , se på hans min vilken glädje han utstrålar.




Zed.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt