Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Silverdiagram istf Guld?
Silverdiagram istf Guld?
2011-04-08 01:14 # 1
rtardart
Må vara en liten sak att ändra på den här sidan, men jag har sedan dag ett stört mig på att det är guld som är den förvalda grafen när man vill titta på diagrammen. Absolut, folk köper guld här också, men ligger inte fokus ändå på silver? Sidan heter ju ändå det och det är den metall som förordas mest.
Alternativt kunde både guld och silver vara förklickade. Okej, det tar ju ingen egentlig tid att klicka i silver och ur guld, men det bara känns... Bakvänt.
Senast ändrad av rtardart; 2011-04-08 01:15
2011-04-08 08:31 # 2
billion
Håller med. Liten grej men det känns som man alltid kollar silver ändå.
2011-04-08 09:15 # 3
Anonym
Instämmer helt och gärna då priset i gram.

// SIMM
2011-04-08 12:08 # 4
Guldmikroben
Instämmer, det tar oftast en liten stund för min dator att ladda in all data så om metallen visades i SEK, gram och silver som alternativ så vore det mycket smidigare.
2011-04-08 12:51 # 5
Anonym
Den bästa gratis grafen jag hittat. Kan ställa in hur den ska visa tiden, volym och vad för produkt, Så nära realtid du kan få utan att betala också.


http://netdania.com/Products/live-streaming-currency-exchange-rates/real-time-forex-charts/FinanceChart.aspx
2011-04-08 13:02 # 6
Anonym
Om man ställer in den på att guld och silver visas samtidigt, blir väl alla nöjda.

KH
2011-04-08 22:49 # 7
SIMM
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Om man ställer in den på att guld och silver visas samtidigt, blir väl alla nöjda.

KH


Nej inte alla :-)
2011-04-08 23:17 # 8
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av SIMM
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Om man ställer in den på att guld och silver visas samtidigt, blir väl alla nöjda.

KH


Nej inte alla :-)


Lätt fix att ändra till silver som default. Tycker dessutom det är ett bra förslag med tanke på att silver är något av LS huvudverksamhet. Vi fixar det in nästa release!

Nästa release kommer komma med en mycket spännande nyhet.... :-)
2011-04-13 09:43 # 9
rtardart
Jag drömde om den här tråden och fick i drömmen reda på att ni ska börja saluföra koppar också, att det var det som var surprisen. Ledsen att förstöra överraskningen allihopa :)
2011-04-13 09:56 # 10
billion
Citat:
Ursprungligen postat av rtardart
Jag drömde om den här tråden och fick i drömmen reda på att ni ska börja saluföra koppar också, att det var det som var surprisen. Ledsen att förstöra överraskningen allihopa :)


Det blir till att starta med utkörning Torgny! :)
2011-04-13 13:42 # 11
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Haha, hysteriskt. Nä, ingen koppar finns planerad...

För att ge en hint så är det förbättrad omvärldsbevakning...
2011-04-13 13:55 # 12
billion
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson
Haha, hysteriskt. Nä, ingen koppar finns planerad...

För att ge en hint så är det förbättrad omvärldsbevakning...


RSS-flöde på forumet? :)


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt