Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Silver Liberation Army!
Silver Liberation Army!
2011-04-07 16:09 # 1
Liberty Silver / Gustav Andersson
Googelbomba: Silver Liberation Army!



SILVER LIBERATION ARMY! LET ME HEAR YOUR WAR GROWL RAAAAAAAAAAAAAAAAWR!



Senast ändrad av Liberty Silver / Gustav Andersson; 2011-04-07 16:11
2011-04-07 16:57 # 2
rtardart
Åh, så sköna dom är. Trevligt när Alex håller sig till sånt här istället för dom mer rena konspirationsteorierna. Nu mår man ju bra av att lyssna istället för att bli livrädd.
2011-04-07 21:12 # 3
Despierto
Alex Jones är inte frisk. Jag säger varken bu eller bä om hans budskap men om inte han har en eller flera klara diagnoser äter jag upp min foliehatt.
2011-04-09 00:52 # 4
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Nämen snälla, haha :-) Hysteriskt.

Gillar Alex Jones ändå alltså. Visst, syr han ihop världen ett steg långt ibland i analyserna när det kanske eg. bara är random noise eller slump som förorsakat något problem men frihet är ett starkt budskap. Dessutom väldigt "amerikansk" men skit samma, han väcker uppmärksamhet och belyser viktiga frågor.
2011-04-09 22:12 # 5
Liberty Silver / Gustav Andersson
Ja, jag har också haft blandade känslor för Alex Jones, ibland pratar han om viktiga och relevanta saker. Ibland blir det bara för mycket konspirationsteorier men han berör ändå viktiga ämnen och väcker uppmärksamhet kring dem. Få orkar så otröttligt år ut och år in dyka in de frågor som han gör.
Jag gillar ändå Max Keiser och hans kampanjer!
Free silver!

Senast ändrad av Liberty Silver / Gustav Andersson; 2011-04-09 23:48
2011-04-09 22:56 # 6
Mrswe
Alex är faktiskt en som försöker hålla sig till det han kan bevisa, till skillnad från väldigt många andra inom "konspirations"genren.

Det är för övrigt tack vare Alex och hans braiga show som jag nu köper guld och silver =)
2011-04-09 23:50 # 7
Liberty Silver / Gustav Andersson
För övrigt är det lite roligt att denna tråd kommer upp som 6:e träff om man trycker på "googlebomb" länken högst upp :)
2011-12-16 22:10 # 8
Lavidium
som Gustav skriver är Max Keiser väldigt kunnig vad gäller silver. Även Bob Chapman och Gerald Celente är riktigt skarpa.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt