Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < Nytt all time high på guld i dollar...
Nytt all time high på guld i dollar...
2011-04-05 23:13 # 1
Anonym
Pekar fortfarande uppåt
Ingen tycks reagera längre...lustigt
2011-04-05 23:20 # 2
Silvertok
Och silvret börjar närmare sig 40 dollar/oz! De närmaste 3 månaderna kommer bli så spännande att TV:n kommer blt överflödig!
Senast ändrad av Silvertok; 2011-04-05 23:21
2011-04-06 01:31 # 3
Flavian
Det aer inte guldet som toppnoteras utan dollarn som bottennoteras.
2011-04-07 13:31 # 4
SIMM
Men då vår valuta är starkare, borde det ju ändå jämnas ut med bättre USD/SEK-kurs.
Jag sliter mitt hår varje dag det ökar. Vill ju in mer och mer i guld/silver, men hinner ju liksom inte.

// SIMM
2011-04-09 08:24 # 5
Cornucopia
Citat:
Ursprungligen postat av SIMM
Men då vår valuta är starkare, borde det ju ändå jämnas ut med bättre USD/SEK-kurs.
Jag sliter mitt hår varje dag det ökar. Vill ju in mer och mer i guld/silver, men hinner ju liksom inte.

// SIMM


Åja, guldet har inte tagit fart i svenska kronor riktigt än.

Erfarenhetsmässigt så kommer det en uppvärdering även i svenska kronor, men de kommer stötvis och inte lika flytande som i amerikanska dollar. Om inte annat sker det när nästa recession drar igång. Dollarn kommer då antagligen stärkas relativt den svenska kronan, eftersom fallande svenska export i recessionens spår leder till försvagad krona medan tvärt om gäller för USA, fallande amerikansk import stärker valutan.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt