Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Wiener Philharmoniker
Wiener Philharmoniker
2011-04-05 19:21 # 1
marcandrew
Varför säljer LS inga Wiener Philharmoniker? Har det något särskild anledning om man får fråga? De har vad jag märkt hos utländska handlare oftast lägre spread än tex American Eagles och Maple Leafs. Fast de är betydligt fulare än dessa mynt.
2011-04-06 14:19 # 2
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Varför säljer LS inga Wiener Philharmoniker? Har det något särskild anledning om man får fråga? De har vad jag märkt hos utländska handlare oftast lägre spread än tex American Eagles och Maple Leafs. Fast de är betydligt fulare än dessa mynt.


Vi har haft dem i lager mer kontinuerligt tidigare. De har varit svåra att få tag på precis som andra investeringsmynt samtidigt som vi haft högre efterfrågan på Silver Eagles och Silver Maples varför vi har fokuserat på att försöka lagerhålla dessa.

Jag vet dock att det kommer in ett antal Silver Philharmonics mynt inom några dagar så håll utkik på hemsidan efter dessa.
2011-04-06 18:28 # 3
marcandrew
Ok. Tack för svar.
2011-04-14 16:18 # 4
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Nu finns några tuber av 2010:års Silver Philharmonic i lager


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt