Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < 4 föreläsninger om österrikisk ekonomi i Stockholm
4 föreläsninger om österrikisk ekonomi i Stockholm
2011-03-14 21:55 # 1
The Barbarous Relic
Senast ändrad av The Barbarous Relic; 2011-03-14 21:55
2011-03-15 12:27 # 2
Liberty Silver / Gustav Andersson
Ja, jag ska gå tänkte jag. Ska bli spännande att se vad de har att säga.
2011-03-15 13:51 # 3
Linus H
Jag har anmält mig. Skall bli kul att träffa er IRL.

/Linus
2011-03-15 17:44 # 4
GotSilverYet?
Intressant!

Ser fram emot en sammanfattning från någon som var där.
2011-03-15 19:51 # 5
Newton
Det hade varit jätteintressant att gå på de föreläsningarna. :'(

Jag gillar beskrivningen 'verklighetsekonomi', för jag tycket att Mises skola är den enda som verkar ha en koppling till verkligheten.
2011-03-15 19:55 # 6
In4mayshun
Längst ned i kommentarerna står att föreläsningarna kommer att hamna på video och alltså kunna beskådas i efterhand. Jag är sugen på att anmäla mig men det blir nog till att se dem på datorn, bekväm som jag är....
2011-04-06 11:27 # 7
Linus H
Själv har jag deltagit samtliga gånger. Hur många från detta forum har vart där? Sista gången nu på torsdag 7/4. Skulle vara kul att träffa andra inbitna LS personer "på riktigt"
2011-04-06 12:20 # 8
Anonym
Citat:
Ursprungligen postat av Linus H
Själv har jag deltagit samtliga gånger. Hur många från detta forum har vart där? Sista gången nu på torsdag 7/4. Skulle vara kul att träffa andra inbitna LS personer "på riktigt"


Hej !

jag var där =)

Daniel
2011-04-06 14:44 # 9
Liberty Silver / Gustav Andersson
Citat:
Ursprungligen postat av Linus H
Själv har jag deltagit samtliga gånger. Hur många från detta forum har vart där? Sista gången nu på torsdag 7/4. Skulle vara kul att träffa andra inbitna LS personer "på riktigt"


Ja Linus, vi sågs ju där nu sist. Jag stod till vänster om dig när det var lite "eftersnack". Så vi ses väl imorgon igen?
2011-04-07 16:22 # 10
Linus H
Citat:
Ursprungligen postat av Guld eller Skuld?
Citat:
Ursprungligen postat av Linus H
Själv har jag deltagit samtliga gånger. Hur många från detta forum har vart där? Sista gången nu på torsdag 7/4. Skulle vara kul att träffa andra inbitna LS personer "på riktigt"


Ja Linus, vi sågs ju där nu sist. Jag stod till vänster om dig när det var lite "eftersnack". Så vi ses väl imorgon igen?


Självklart!


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt