Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Var aldrig rädd att fråga !
Var aldrig rädd att fråga !
2016-08-27 04:31 # 1
shadowtwister
Hej.

Tänkte hjälpa alla som är nya lite grann.

Startpunkten är enkel:
1. Börja med att läsa Liberty Silver's guidelines, tips och råd. De är väldigt bra och enkla att följa.

2. Ta er tid att förstå informationen. Stressa inte, ta det lugnt. Är något oklart, fråga på forumet. :)

3. Var inte rädd eller orolig för att känna dig dum. Man måste ju börja någonstans !

Alla hjälper faktiskt till här på forumet. Ingen är elak här. Alla vill allas bästa !
Faktum är att om du frågar så blir folk glada om de kan hjälpa till !

Ja, det blir ibland lite heta diskussioner om vad som är rätt eller fel eller vad man bör göra om si eller så händer eller vad som är bäst, men.. det är ju egentligen det ett forum är till för.

Alla har ju olika åsikter. Inte konstigare än så !

Det värsta som kan hända är faktiskt att man kan lära sig något.

Kom ihåg. Det finns inga dumma frågor. Det enda som är dumt är att inte ta chansen att fråga. ;)

Det finns väldigt många människor här på forumet som vet väldigt mycket om hur/vad/varför/ ja... alla frågor !

PS. Jag kan inte "allt". Jag kan en del men jag lär mig också varje dag.
Jag tror att jag kan grunderna nu, och kanske lite till, men vet ni vad ?
Jag lärde mig det mesta genom att ställa en massa "dumma" frågor ! :)

/Robban
Senast ändrad av shadowtwister; 2016-08-27 04:40
2016-09-05 23:16 # 2
Fredriksilverguld
Hej Shadowtwister jag blev glatt överraskad av att du skrev dessa fina guidelines på hur man kan öka sitt vetande.

Jag är en hobbysparare inom aktier och fonder och har hållt på i ca 5 år nu är jag relativt ny på detta och undrar om jag ödmjukt kan få komma i kontakt med dig för att bolla tankar och ideer

Vänliga hälsningar

Fredrik
2016-10-07 23:17 # 3
shadowtwister
Hej Fredrik.

Kul att du aktivt sparar. Bara det är mer än de flesta människor gör. Bra jobbat !

Det är ett bra forum här också. Det finns väldigt många personer som vet hur mycket som helst om ekonomi på både bredden och djupet och tvären. Jag hjälper gärna med så mycket jag kan. Det sköna är att om jag berättar vad jag lärt mig och vad jag tycker och tror så finns det alltid flera personer som har en annan erfarenhet, andra synvinklar eller bara ger mer information.

Ibland går det lite hett till när någon har en väldigt stark uppfattning och någon annan har en motsatt uppfattning men i slutändan brukar alla lära sig något.

Det var en bra fråga om hur man kommer i kontakt enklast. Du satte mig på pottan direkt. :)

Jag vet faktiskt inte om Liberty Silver har en funktion där man kan skicka privata meddelanden.
Har inte behövt funderat på det hittills faktiskt men det var en bra fråga.

Kanske Liberty kan hjälpa här ?

Det kan ju funka med säker webmail annars som ett alternativ. Jag gillar personligen protonmail då de använder något som kallas publika och privata säkerhetsnycklar och inte sparar användarloggar.

Mycket bättre än gmail och liknande i alla fall. Spam är ju inte så roligt som man kan få om man lämnar ut email.

Vet du om andra smartare lösningar så får du gärna säga till. Som sagt, hjälper gärna till, det är inga problem !

/Robban
Senast ändrad av shadowtwister; 2016-10-07 23:36


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt