Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Värdepaket och leverans nära mitt hem?
Värdepaket och leverans nära mitt hem?
2016-05-11 12:50 # 1
TJ
Jag har vid flera tillfälle köpt guld hos Liberty Silver. Packetet skickas som värdepost. Varför måste jag åka 5 mil till grannkommun Skara för att hämta paketet när jag bor vid postkontoret i min hemkommun Götene.

Annars är jag mycket god nöjd att handla med LibertySilver.
Förlåt mig, kanske det er ett problem som tillhör postnord?

About
Introduction (från postnord hemsida)
Hos ett ombud kan du skicka och hämta brev, paket och värdepost, samt köpa frimärken och förpackningar där porto ingår.
2016-05-11 13:23 # 2
Einstein
Citat:
Ursprungligen postat av TJ
Jag har vid flera tillfälle köpt guld hos Liberty Silver. Packetet skickas som värdepost. Varför måste jag åka 5 mil till grannkommun Skara för att hämta paketet när jag bor vid postkontoret i min hemkommun Götene.

Annars är jag mycket god nöjd att handla med LibertySilver.
Förlåt mig, kanske det er ett problem som tillhör postnord?

About
Introduction (från postnord hemsida)
Hos ett ombud kan du skicka och hämta brev, paket och värdepost, samt köpa frimärken och förpackningar där porto ingår.


Värdebrev skickas till företagscenter pga ökad risk.
Förmodligen är ditt lokala ombud enbart ett vanligt in- och utlämningsställe.
2016-05-11 15:30 # 3
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Einstein
Citat:
Ursprungligen postat av TJ
Jag har vid flera tillfälle köpt guld hos Liberty Silver. Packetet skickas som värdepost. Varför måste jag åka 5 mil till grannkommun Skara för att hämta paketet när jag bor vid postkontoret i min hemkommun Götene.

Annars är jag mycket god nöjd att handla med LibertySilver.
Förlåt mig, kanske det er ett problem som tillhör postnord?

About
Introduction (från postnord hemsida)
Hos ett ombud kan du skicka och hämta brev, paket och värdepost, samt köpa frimärken och förpackningar där porto ingår.


Värdebrev skickas till företagscenter pga ökad risk.
Förmodligen är ditt lokala ombud enbart ett vanligt in- och utlämningsställe.


Precis som signaturen Einstein här ovan säger är det enbart Posten Företagscenter som hanterar Postens värdebrev. Vi kan tyvärr inte styra vilket utlämningsställe som försändelsen kommer att hamna på, det styr Posten helt och hållet själva och det går på postnummer.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt