Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Ändra i ett inlägg, går inte.
Ändra i ett inlägg, går inte.
2011-03-07 20:59 # 1
SIMM
Såg ett fel och det gick ju bra att editera.
Men nu har jag sett ett nytt fel i ett annat inlägg, men det gick inte att editera (jo jag var inloggad).

Är det en tidsfaktor inlagd eller är det för att en annan svarat på inlägget?
Själv tycker jag det är synd - gillar inte stavfel.

// SIMM
2011-03-08 01:34 # 2
Webmaster
Moderator
Ja, registrerade användare har upp till 30min att korrigera sina egna inlägg.
2011-03-08 14:41 # 3
Anonym
Synd att det bara va 30 min.

// SIMM
2011-03-09 00:05 # 4
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
Nja, här lyssnar vi på användarna och löser problem vartefter.

Webmaster, skall vi kanske höja detta? 2 timmar?
2011-03-09 00:12 # 5
Liberty Silver / Gustav Andersson
Det kan förvisso vara irriterande med stavfel och visst kan man höja tiden lite men man får också tänka på att tidsgränsen finns där av en anledning, nämligen att folk inte ska kunna gå in och ändra allt för mycket i ett inlägg så att sammanhanget ändras om det råder en diskussion i en tråd. Men vi får väl utgå från att folk är vuxna och att, om någon försöker "fuska" i en argumentation, detta uppdagas.

Bara en tanke...
2011-03-09 10:27 # 6
Webmaster
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Guld eller Skuld?
Det kan förvisso vara irriterande med stavfel och visst kan man höja tiden lite men man får också tänka på att tidsgränsen finns där av en anledning, nämligen att folk inte ska kunna gå in och ändra allt för mycket i ett inlägg så att sammanhanget ändras om det råder en diskussion i en tråd. Men vi får väl utgå från att folk är vuxna och att, om någon försöker "fuska" i en argumentation, detta uppdagas.

Bara en tanke...


Exakt, därav tidsgränsen.

Vi tänker dock höja gränsen till 2 timmar men vi håller ett öga öppet för "fusk" och kommer att vara snabba att sänka gränsen om så sker.
Ändringen går igenom vid nästa uppdatering.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt