Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < Goldman Sachs spår guldras
Goldman Sachs spår guldras
2015-07-22 11:07 # 1
Einstein
Rubriken är hämtad från en artikel på di.se
Jag ser detta som en stark köpsignal. Många 'nyheter' i mainstream media bör vändas upp och ned för att komma närmare sanningen.
Mycket talar för att guldet och silvret bygger en V formation sett utifrån senaste nedgångar. Cykler är manipulationen och slutet av juli innebär slut för en långsiktig cykel som kommer ta priserna markant uppåt.
Frågan är vad som kommer hända med förhållandet USD/SEK under denna uppgång. Vad tror ni? Kommer kronan stärkas enormt när dollarn dyker eller kommer Ingves balansera detta med mer negativa räntor för att försvaga kronan.
Hur ser ni på detta?
Senast ändrad av Einstein; 2015-07-22 11:08
2015-07-22 14:16 # 2
ConcernedCitizen
Oj. Många teorier på en gång. Vad det gäller att det är en stark köpsignal är jag definitivt enig. Tror att alla som tänker ge sig på tåget för att investera i guld över lite längre sikt (t.ex. för att spara till sin pension eller till sina barn, typ) nog borde göra vad de kan för att hoppa på tåget nu.
2015-07-22 14:47 # 3
Snaken
Min prediktion ar guldpris ned mot 850 USD innan det bottnar ut och nasta cykel kan børja. USD ska upp i førhållande till SEK. DXY toppar kring 120. Baserar detta på EW-analys.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt