Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Guld < Oj - nya produkter?!
Oj - nya produkter?!
2015-07-17 15:35 # 1
ConcernedCitizen
Såg idag när jag kollade in att det kommit två nya (för mig i alla fall?) produkter i sortimentet vad det gäller guldtackor - valcambi 5g tackaoch UBS 2g. Är detta bara "ett tillfälligt parti" eller är tanken att de ska ingå i något slags ordinarie sortiment från och med nu?

Roligt - i vart fall - att se dem i butiken. Hoppas att de finns kvar tills efter semestern, då det är dags att investera lite igen. :)
2015-07-18 19:00 # 2
tuna1024
Kan inte se några sådana i butiken.
Kanske de blivit sålda.
2015-07-19 12:52 # 3
ConcernedCitizen
Det verkar så. Såg i och för sig någon större tacka från UBS respektive Valcambi också, som inte brukar finnas i det ordinarie sortimentet. Verkar finnas bara EN av varje. Antingen har väl LS köpt av någon småhandlare - och säljer nu vidare, eller så har man tagit in "varuprover" för att se hur populära produkterna är?
2015-07-19 13:12 # 4
tuna1024
Det kan också vara så att de är cirkulerade. alltså begagade köpta från privatpersoner.
Jag har köpt flera silver eagles mynt här på LS där det inte står att de är cirkulerade i butiken,
fastän det syns på mynten att de är begagnade.
2015-07-19 20:20 # 5
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av ConcernedCitizen
Såg idag när jag kollade in att det kommit två nya (för mig i alla fall?) produkter i sortimentet vad det gäller guldtackor - valcambi 5g tackaoch UBS 2g. Är detta bara "ett tillfälligt parti" eller är tanken att de ska ingå i något slags ordinarie sortiment från och med nu?

Roligt - i vart fall - att se dem i butiken. Hoppas att de finns kvar tills efter semestern, då det är dags att investera lite igen. :)


Det stämmer att just dessa produkter var en del av ett tillfälligt parti. Det är inte otänkbart att Valcambi och UBS kan ingå i sortimentet längre fram. Vi har dock inte lika hög efterfrågan på dessa märken som vi har på Heraeus. Önskar ni dessa storlekar har vi Heraeus 2 g-tacka och och Heraeus 5 g-tacka.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt