Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Silverpriset upp idag
Silverpriset upp idag
2015-03-20 18:56 # 1
VakenOchVaksam
Idag gick priset upp mycket sedan, vad jag kan se, kl 8 imorse. Några teorier?

Min teori, utan stöd, är kanske solförmörkelsen. Hehe kanske låter konstigt, men den inträffade ju runt den tiden i världen, samtidigt rusade silvret upp. Många spekulationer om jordens undergång cirkulerade på internet inför det astronomiska eventet. Men vem vet... Jag vill höra era teorier!
2015-03-20 20:08 # 2
marcandrew
Min vilda teori är att fler ville sälja än köpa och då gick priset ned.
2015-03-25 18:26 # 3
Tyle
Hej,

Jag funderar på att kliva över och investera lite I silver istället för guld.

Är de momsfria mynten I Estland prisvärda. Vad är bäst tacka utan moms eller mynt (finns säkert mycket åsikter) utan moms? Går det att köpa tackor utan moms någonstans? Jag vill se det som en ren investering I silvervärdet men är som ni ser lite villrådig.
2015-03-26 16:45 # 4
Sandow
Silver är en intressant placering, men var beredd på kraftiga svängningar i priset. Silverinvestering skiljer sig markant från guld-dito. Silver ska betraktas som en råvara i första hand och pengametall i andra hand, guld är däremot pengar och lyder inte under samma lagar så att säga.

Vilken form av silver du väljer är helt godtyckligt, lite av varje är väl inte fel? Liberty silver EE säljer välkända märken som är internationellt gångbara, så det är svårt att misslyckas.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt