Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < En hyllning till LS
En hyllning till LS
2015-02-22 01:06 # 1
Jarneris
Hej,

jag vet att de flesta på detta forum köper och säljer av LS, och i så måtto stödjer dem, men samtidigt dyker det titt som tätt upp trådar om problem vid leveranser och tidpunkter för uppdateringar av valutakursförändringar. De flesta av dessa problem verkar bero på missförstånd. Min enda poäng med detta inlägg är att framhäva deras goda betydelse över enstaka bekymmer, som jag upplevt som små detaljer i ett annars mycket välskött företag med som jag ser det, en god samhällsnytta.

Utan LS hade försäljningen av ädelmetaller antagligen varit lägre
Utan LS hade kunskapsläget om det monetära systemet antagligen varit lägre. Mig veterligen är LS ensamma som kommersiell aktör att erbjuda ett intressant debattforum. Inte minst bidrar de själva med intressanta ledare och artiklar.

Jag kan bli lite förundrad, och faktiskt en smula irriterad, över de som gör reklam för andra konkurrenter och inte över huvud taget reflekterar över det faktum att LS, inte bara som som ytterst pålitlig leverantör av ädelmetaller till schysta priser, utan också genom sitt samhälleliga engagemang ökar intresset för ädelmetaller som investeringsform. Det borde ligga i allas vårt intresse.

En odé till LS!


2015-02-22 02:40 # 2
Sixten
Instämmer!

Jag har vid något tillfälle fått en felleverans men ett samtal ordnade upp det hela utan problem. Har också haft utvecklande och givande samtal med både Torgny och Mikael.

Kunskapscentralen och forumet är också ovärderliga källor till information.
2015-02-22 13:11 # 3
Chefen
Bra Jarneris.Det är bra att uppmuntra det goda i dessa tider.
2015-02-23 00:09 # 4
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Tack för de värmande order, det betyder mycket att ni uppskattar vårt arbete! :)


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt