Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Känner någon till boken America 2020 - the survival blueprint?
Känner någon till boken America 2020 - the survival blueprint?
2015-02-04 13:51 # 1
Serulf
Jag skulle vilja veta om boken är läsvärd/vettig, vet någon? Hittade info om den här:http://pro.stansberryresearch.com/1412PSI599AF/WPSIR205/?h=true

tacksam för svar, Daniel
2015-02-05 08:59 # 2
Solidus
Man kan använda sig av det gamla, beprövade , smått genialiska tricket att läsa boken själv?
Senast ändrad av Solidus; 2015-02-05 09:41
2015-02-05 22:26 # 3
Metalonmetal
Citat:
Ursprungligen postat av Solidus
Man kan använda sig av det gamla, beprövade , smått genialiska tricket att läsa boken själv?


Inte supertrevligt skrivet kanske, förstår att TS frågar eftersom boken inte direkt går att låna på biblioteket.
2015-02-06 10:48 # 4
Solidus
Citat:
Ursprungligen postat av Metalonmetal
Citat:
Ursprungligen postat av Solidus
Man kan använda sig av det gamla, beprövade , smått genialiska tricket att läsa boken själv?


Inte supertrevligt skrivet kanske, förstår att TS frågar eftersom boken inte direkt går att låna på biblioteket.




Get Your FREE Copy of Multimillionaire
Porter Stansberry’s 107-page:

“America 2020—The
Survival Blueprint”

(You pay only $5 to cover shipping. Available nowhere else
at any price.)
2015-02-06 10:51 # 5
Solidus
http://www.urbooklibrary.com/signup?b=1&ad_domain=ads.ad-center.com&ad_path=/smart_ad/display&prod=101&ref=5023043&q=america%202020%20survival%20blueprint%20stansberry%20pdf%20PDF&sf=search&adserver=0.11.0&sfv=27&sid=106&bt=1423216179143&bh=339479141
2015-02-11 14:32 # 6
Serulf
Tack.

Sen undrar jag om någon har sett "The Crash Couse"? www.peakprosperity.com/crashcourse
Vilka är era funderingar? Jag har mest skyddat mig med att invetsera i ädelmetall, men borde man börja skydda sig genom att ha tillgång till mat, vatten, värme m.m. i enlighet med deras förslag? http://www.peakprosperity.com/page/what-should-i-do

Tacksam för svar.
2015-02-13 22:31 # 7
Sandow
Bara dårar och framför allt amerikanska dårar tror de kan skydda sig mot kollapsen genom att bunkra upp med vapen, bönor och whisky i någon koja någonstans. Ingen människa är en ö. Brakar samhället samman kommer alla påverkas vare sig vi vill eller inte.

Man frågar sig ju vad prepparna gör när de blir sjuka till exempel. Eller när bilen går sönder. Då behövs det en infrastruktur, en kedja av människor, arbetsdelning. Det vill säga en civilisation.

Den kommande finanskrisen kommer INTE innebära världens slut. Allt kommer finnas kvar: mark, skog, människor, fabriker, gruvor... Enda skillnaden är att allt kommer vara på utförsäljning, som till exempel Mike Maloney säger. Det kommer att skapas fantastiska möjligheter när krutröken skingras. Jag hoppas bara att det är metaforisk krutrök.


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt