Lige præcis, prisen er ligegyldig, hvis at du køber noget med regelmæssige mellemrum, opnår du en gennemsnitspris
Det er vigtigt.,hvis at man anser det for at være en værdifast opsparing, at købe til aktuel pris regelmæssigt, bliver til gennemsnitspris, over tid Det er muligt at man kan bruge ædelmetal som investering og være heldig at tjene kassen (det modsatte er lige så sandsynligt)
Det vigtige ved ædelmetal syntes jeg, er at du har altid et betalingsmiddel som alle vil have
Vi ved ikke om priserne rasler ned i morgen, eller stiger helt vildt. Det eneste vi ved er, at i hele menneskehedens historie, er der ingen grænser for hvad at mennesker vil gøre for at få fingrene i ædelmetal I de sidste mange tusinde år, har man altid kunnet købe det nødvendige, hvis du har ædelmetal at betale med
Jeg gør selv det, at jeg med regelmæssige mellemrum køber, lidt ad gangen Når at jeg så bliver gammel, sælger jeg det lidt ad gangen (kan også godt lide at have lidt værdier som ikke er registreret alle vegne) Ikke noget med, at jeg vil snyde i skat eller andet snudsket (det er i øvrigt også relativt beskedne beløb, der er tale om for mit vedkomme) men det irriterer mig efterhånden at alt skal overvåges af myndigheder o.lign skal have styr på alt om mit liv Jeg mener, at når at man har betalt sine skatter og bidraget til fællesskabet. Så behøver ingen vide mere
Jeg kan ikke anbefale at du køber for et stort beløb (lidt ad gangen er altid bedst)
|