Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Vad händer med min order?
Vad händer med min order?
2014-09-18 15:46 # 1
Peter
Hej LS

Har mottagit halva leveransen och det står att det är en delleverans. Jag undrar vad som händer med resterande artikel?
Jag har skickat ett mail och ett ifyllt formulär på er hemsida men har inte fått något svar. Leveransdag 1-3 dagar stod det.

Ordernummer: 17939
Orderdatum: 2014-09-08 17:02
Orderstatus: Betalning mottagen

mvh Peter
2014-09-19 08:49 # 2
Chefen
Har du ringt och frågat?
2014-09-19 11:31 # 3
Henkan82
Samma för mig på de två senaste beställningarna, verkar vara myntkapslarna som spökar.
2014-09-19 14:07 # 4
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Tack för ert meddelande. Vi har haft en del produkter som har varit restnoterade samt att en del produkter som inte är ädelmetall (vilket ju detta rör sig om) skickas från ett annat lager. Att vi inte har svarat dig är inte bra och det ber vi om ursäkt för. Jag hoppas att du fått svar nu per mail.
2014-11-24 15:45 # 5
Peter
Jag fick svar på min mail efter att ha skrivit på ert forum, efter det har jag väntat och väntat men inget händer, har skickat nytt mail till er för att efterfråga information men åter igen inget svar från er. Jag har generellt inget problem att vänta på saker jag beställt även om jag förskottsbetalar, men om jag inte kan få något leveransbesked eller ens en bekräftelse när jag vill annullera ordern så känns detta väldigt oseriöst. Är detta ett normalt sätt för er att göra affärer så kommer jag fortsättningsvis söka mig någon annanstans.

Med vänlig hälsning
Peter
2014-11-25 00:36 # 6
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Peter
Jag fick svar på min mail efter att ha skrivit på ert forum, efter det har jag väntat och väntat men inget händer, har skickat nytt mail till er för att efterfråga information men åter igen inget svar från er. Jag har generellt inget problem att vänta på saker jag beställt även om jag förskottsbetalar, men om jag inte kan få något leveransbesked eller ens en bekräftelse när jag vill annullera ordern så känns detta väldigt oseriöst. Är detta ett normalt sätt för er att göra affärer så kommer jag fortsättningsvis söka mig någon annanstans.

Med vänlig hälsning
Peter


Det var märkligt, de albumsidor för Quadrum-kapslar som du har beställt är skickade till dig i en separat försändelse. Jag skickar ett mail till dig med en förfrågan, om du inte har fått albumsidorna skickar vi nya till dig.
2014-11-25 18:38 # 7
Peter
Tack för svar, jag har svarat på ert mail.
/Mvh Peter


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt