Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Om Libertysilver.se < Langsom levering
Langsom levering
2014-08-19 11:03 # 1
osvaldo
Jeg syntes at leveringstiden bliver længere og længere. Aktuelt afgav/betalte jeg en ordre d. 13 så betalingen må være indgået d. 14 i LS
Efter forespørgsel til min ordre, har jeg modtaget besked om at betalingen er modtaget, nu afventer jeg så beskeden om at bestillingen er afsendt. Det vil sige at jeg så nok tidligst modtager varen i morgen 7 dage efter bestillingen
Jeg bor i Danmark, hvilket allerhøjst bør forlænge leveringstiden 1 dag
Jeg har tidligere prøvet at undlade at spørge efter min bestilling, der gik så 14 dage uden at der skete noget
Der står 1-3 dages leveringstid, det mener jeg ikke har noget med realiteterne at gøre, Jeg har aldrig oplevet at modtage bestillingen på noget der ligner den tid
Mine ordrer er altid små, måske ønsker LS ikke små ordrer.
Har andre lign. erfaringer?
Hvad mener i?
Jeg begynder at blive let irriteret, Er der noget jeg har misforstået?
2014-08-19 15:51 # 2
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av osvaldo
Jeg syntes at leveringstiden bliver længere og længere. Aktuelt afgav/betalte jeg en ordre d. 13 så betalingen må være indgået d. 14 i LS
Efter forespørgsel til min ordre, har jeg modtaget besked om at betalingen er modtaget, nu afventer jeg så beskeden om at bestillingen er afsendt. Det vil sige at jeg så nok tidligst modtager varen i morgen 7 dage efter bestillingen
Jeg bor i Danmark, hvilket allerhøjst bør forlænge leveringstiden 1 dag
Jeg har tidligere prøvet at undlade at spørge efter min bestilling, der gik så 14 dage uden at der skete noget
Der står 1-3 dages leveringstid, det mener jeg ikke har noget med realiteterne at gøre, Jeg har aldrig oplevet at modtage bestillingen på noget der ligner den tid
Mine ordrer er altid små, måske ønsker LS ikke små ordrer.
Har andre lign. erfaringer?
Hvad mener i?
Jeg begynder at blive let irriteret, Er der noget jeg har misforstået?


Din order skickades till dig dagen efter att din betalning inkommit. Jag har i ett separat mail skickat spårningsnummer till dig. Leveranstiden räknas i antalet arbetsdagar från den dagen betalningen har inkommit till oss. Trots att du inte bor i Sverige borde du få den inom utlovad leveranstid.
2014-08-19 16:07 # 3
osvaldo
Tak for svaret, jeg prøver at falde lidt ned, jeg har en dårlig dag i dag
Jeg er jo meget glad for jeres varer og priser
vh
Osvald
2014-10-18 23:33 # 4
Lotus
Använder ni kurir vid leverans eller är det posten som gäller?


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt