Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Silver < Silvertacka 10 oz - Sunshine
Silvertacka 10 oz - Sunshine
2014-02-25 18:47 # 1
Fredrik
Önskade för ett tag sedan att Liberty silver skulle ta hem silvertackor från Sunshine Mint!
Och till min stora förvåning så har dom nu gjort det :-)

Är det dom nya med Mint Mark?
Som man behöver en "dekoder" till för att läsa att dom är "valid"
2014-02-25 19:19 # 2
lunar
Hejsan forumet!

Visst är det kul om silversidan har utökats med några produkter. Det är jättebra.

Men jag tycker att det finns alldeles för lite att välja på ändå. Önskar att kunna få 1 Oz Lunar , Koala, Kokkaburra och Koalor i silver 1 Oz och gärna även 1/2 oz.

Vad gäller tackorna så tror jag många önskar ett bredare utbud. Flera olika 100 gr tackor att välja på. Gärna några estetiskt vackra. Sen har det ju funnits röster för mindre tackor också tex 20 gram och 10 gram.

Förstår att det kanske är svårt att få ekonomi i det men jag tror många skulle köpa dessa då de är trevliga att ha själv men inte minst som presenter till vänner och bekanta.

Jag tycker att det är jättebra att ni har ett brett utbud av Guld i tackor/mynt men det passar inte riktigt min plånbok och sidan heter ju Liberty Silver och borde göra skäl för ett brett utbud av silverprodukter tycker jag.

Ni har ju ett bra avtal med Australienska myntverket tror jag och det finns ju oerhört många trevliga silvermynt.

Både rena bullion och även lite mer premiummynt som håller toppklass.

Hoppas detta inlägg kan motivera er till att kolla möjligheterna för en rejäl breddning på silversidan.

Tror många med mig skulle bli glada över lite mer att välja mellan.

Hoppas detta går att åstadkomma.

Vänliga hälsningar Lunar
2014-05-16 09:50 # 3
pangbulan
skulle sitta fint om det kom in lite 1oz tackor snart, alla andra mynt på sidan är redan inköpta, perfekt med 1 oz när man inte har så mkt pengar att lägga ut och ändå vill kunna köpa sig några tackor! :) har ni något på ingång? silver tackor alltså :)
Senast ändrad av pangbulan; 2014-05-16 09:51
2014-05-16 13:12 # 4
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av pangbulan
skulle sitta fint om det kom in lite 1oz tackor snart, alla andra mynt på sidan är redan inköpta, perfekt med 1 oz när man inte har så mkt pengar att lägga ut och ändå vill kunna köpa sig några tackor! :) har ni något på ingång? silver tackor alltså :)


Tack för förfrågan, vi tittar på att ta in dem i lager men vet inte med säkerhet när detta skulle kunna ske. Låt oss få återkomma i frågan!
2014-05-16 20:11 # 5
osvaldo
Citat:
Ursprungligen postat av lunar
Hejsan forumet!

Visst är det kul om silversidan har utökats med några produkter. Det är jättebra.

Men jag tycker att det finns alldeles för lite att välja på ändå. Önskar att kunna få 1 Oz Lunar , Koala, Kokkaburra och Koalor i silver 1 Oz och gärna även 1/2 oz.

Vad gäller tackorna så tror jag många önskar ett bredare utbud. Flera olika 100 gr tackor att välja på. Gärna några estetiskt vackra. Sen har det ju funnits röster för mindre tackor också tex 20 gram och 10 gram.

Förstår att det kanske är svårt att få ekonomi i det men jag tror många skulle köpa dessa då de är trevliga att ha själv men inte minst som presenter till vänner och bekanta.

Jag tycker att det är jättebra att ni har ett brett utbud av Guld i tackor/mynt men det passar inte riktigt min plånbok och sidan heter ju Liberty Silver och borde göra skäl för ett brett utbud av silverprodukter tycker jag.

Ni har ju ett bra avtal med Australienska myntverket tror jag och det finns ju oerhört många trevliga silvermynt.

Både rena bullion och även lite mer premiummynt som håller toppklass.

Hoppas detta inlägg kan motivera er till att kolla möjligheterna för en rejäl breddning på silversidan.

Tror många med mig skulle bli glada över lite mer att välja mellan.

Hoppas detta går att åstadkomma.

Vänliga hälsningar Lunar


Helt enig, det ville være rart med mere sølv, for os med begrænsede pengebeløb at købe for
Senast ändrad av osvaldo; 2014-05-16 20:11


Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt